دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
فرماندار ری:
عجب شیر پرس - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با توجه به شرایط کرونا و همچنین نزدیکی نوروز، ضرورت دارد دستگاه های متولی ساماندهی دستفروشان سطح شهرستان را مدنظر قرار دهند.
دستگاه‌های متولی دستفروشان را ساماندهی کنند

حسین توکلی کجانی  در جلسه هم اندیشی معاونین فرماندار، بخشداران و شهرداران شهرستان ری افزود: یکی از دغدغه و مطالبات مردمی در سطح شهرستان ساماندهی دستفروشان است، زیرا در برخی موارد سد معبر و ازدحام جمعیت در معابر موجب نارضایتی مردم می شود.

وی اظهار داشت: عمده افرادی که دستفروشی می کنند با مشکلات اقتصادی مواجه هستند که بایستی برای این افراد تمهیداتی در نظر گرفته شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در نوروز و ماه های آتی مدیریت شهری و روستایی شهرستان ری نسبت به جلوگیری و برخورد با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز توجه ویژه داشته باشند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: افراد سودجو در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز بدنبال سوءاستفاده از ایام پیش رو هستند تا تخلفات ساخت و ساز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و افزایش تراکم های غیرقانونی در محدوده شهرها را انجام دهند.
توکلی اضافه کرد: تیم ها و گشت های نظارتی کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری  در محدوده های قانونی می بایست در  حریم شهرها و روستاهای شهرستان ری با تمام ظرفیت، حوزه سرزمینی را رصد کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: شایسته است با تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی از تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی جلوگیری و با افرادی که قصد سودجویی از شرایط کرونا و ایام نوروز و برگزاری انتخابات را دارند، برخورد کنند.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت و ۶ شهر و پنج بخش در جنوب تهران واقع شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: