پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
استاندار آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر پرس - استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ضرورت حمایت جدی از تولید کنندگان و حفظ حقوق مصرف کنندگان، افزود: در کنار افزایش نظارت‌ها و کنترل‌ها، مسیر تولید نیز باید هموارتر شود.
مسیر تولید باید هموارتر شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی مشکلات صنایع غذایی با بیان اینکه صنایع غذایی و دارویی از جمله صنایع پیشرو استان هستند، افزود: تولید استاندارد و ارتقا کیفیت این صنایع جز دغدغه های مدیران تولید و دستگاه های نظارتی است.

وی با اشاره به اینکه گاه به دلیل اختلاف نظر و یا متفاوت بودن آزمایشگاه ها این صنایع با مشکلاتی مواجه می شوند، ادامه داد: بر همین اساس از مجموعه دستگاه هایی که ناظر و مجری این صنایع هستند جهت بررسی و رفع مشکلات در این جلسه دعوت شده است.

پورمحمدی هدف از این جلسه را افزایش دقت نظارت ها به گونه ای که به تولید و کیفیت محصولات لطمه وارد نشود عنوان کرد و گفت: مراحل رسیدگی به مشکلات این واحدها نیز باید کوتاه تر شود.

وی تاکید کرد: محصولات دارویی و پزشکی در کمیته انطباق معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز بررسی و رسیدگی شود تا پروسه رسیدگی و تعداد پرونده ها کاهش یابد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر پرونده ای دارای مشکلی فراتر از کمیته انطباق باشد باید در کمیته ماده ۴۲ استاندارد مطرح و بعد از جمع بندی اگر قابل چشم پوشی نیست و جرمی اتفاق افتاده باید در دستگاه قضایی مطرح شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: