شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
نماینده مجلس :
عجب شیر پرس - نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، برگزاری انتخابات با حضور پرشور مردم را ضامن بقا و امنیت نظام اسلامی توصیف کرد و گفت : لازمه مشارکت سیاسی پرشور مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ به عنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور ، جلب اعتماد عمومی است.
لازمه انتخابات پرشور جلب اعتماد عمومی است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمدعلی محسنی بندپی افزود : در شرایطی که دشمنان با اعمال فشار و تحریم‌های ظالمانه ، اصل نظام و حاکمیت را نشانه گرفته‌اند ، مردم می‌توانند با مشارکت حداکثری در انتخابات سال آینده به تمام بدخواهان ثابت کنند که همچنان پشتیبان قوی برای نظام اسلامی هستند.

وی بر ضرورت فراهم سازی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با جلب اعتماد آنان به اثرگذاری نتیجه انتخابات بر سرنوشت کشور تاکید کرد و گفت : در شرایط حساس کنونی وحدت بین سه قوا می‌تواند به عاملی مهم در جلب اعتماد عمومی منجر شود که در صورت تحقق این مهم ، شاهد افزایش مشارکت سیاسی مردم در انتخابات سال آینده خواهیم.

این نماینده مجلس حضور قشر جوان جامعه ، دانشجویان ، جریان ها و گروه‌های سیاسی در انتخابات ۱۴۰۰ را وظیفه ملی ، دینی و شرعی توصیف کرد و افزود : در شرایطی که بدخواهان نظام اسلامی قصد دارند با اجرای دسایس سازمان یافته مردم را از حضور در انتخابات سال آینده دلسرد کنند، مشارکت سیاسی و فعال اقشار مختلف مردم می‌تواند به عنوان برگ برنده نظام در برابر توطئه‌های دشمنان تلقی شود.

وی ادامه داد : دشمنان با اجرای توطئه‌های مختلف قصد دارند که مشروعیت نظام اسلامی را زیر سئوال ببرند و در این شرایط مشارکت ساسی مردم ، جریان‌ها و گروه‌های سیاسی در انتخابات سال آینده می‌تواند تمام نقشه‌های بدخواهان انقلاب را نقش برآب کند.

محسنی بندپی با اشاره به فشار اقتصادی ناشی از اعمال تحریم‌های ظالمانه دشمنان که باعث شده است مردم شرایط سختی را تجربه کنند ، گفت : بهبود وضع معیشتی مردم و فضای کسب و کار ، ایجاد اشتغال ، کاهش آسیب‌های اجتماعی ، احیای واحدهای تولید و صنعتی و تسهیل‌گری در زمینه جلب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از اولویت‌های بهبود وضعیت کشور است که باید در دستور کار رییس جمهوری سیزدهم باشد.

وی، با بیان اینکه در شرایط فعلی عمده اقتصاد کشور بر دوش بخش دولتی و شبه دولتی است و نبود هماهنگی دستگاه‌های اجرایی باعث شد که بسیاری از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تمایل و رغبتی برای سرمایه‌گذاری در داخل کشور نداشته باشند، گفت : رییس جمهوری آینده باید با تهیه و تدوین آیین‌نامه خاص ، علاوه بر تسهیل‌گری ، زمینه جلب و جذب بیشتر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در داخل کشور را فراهم کنند تا بتوان با ایجاد سرمایه‌گذاری اصولی ، علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق فضای کسب و کار ، زمینه رفاه اجتماعی بیشتر مردم را نیز فراهم کرد.

او افزود : در شرایطی که بی‌کفایتی و ناکارآمدی برخی مدیران ، سرمایه اجتماعی را هدف قرار داده است ، وحدت و هماهنگی بین سران سه قوا و مبارزه با مفاسد اقتصادی بزرگ می‌تواند به افزایش مشارکت سیاسی و فعال مردم ، جریان‌ها و گروه‌های سیاسی در عرصه‌های مختلف بویژه درانتخابات سال جدید کمک زیادی کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طور حتم مردم با بینش باز سیاسی ، ناکارآمدی برخی مسئولان را به پای نظام نمی‌نویسند ، اما از دولتمردان انتظار دارند که با مفاسد اقتصادی برخورد قاطع‌تری صورت گیرد، گفت : در طول بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب، مردم با حضور در عرصه‌های مختلف ثابت کردند که تابع فرامین رهبری هستند و حضور تاثیرگذار آنان در شرایط حساس ، برگ برنده نظام در برابر توطئه‌های دشمنان است.

محسنی بندپی برگزاری پرشور انتخابات را مهم ترین راهکار برای رفع توطئه دشمن و حلقه وصل مردم به بدنه اجرایی نظام توصیف کرد و افزود : انتخابات مظهر جمهوریت نظام ، نماد مردم سالاری دینی، مظهر خودباوری و نقطه موثر برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است. 

وی ادامه داد : مردم باید در انتخابات ریاست‌جمهوری که در خردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، حضور پرشوری داشته باشند و با ایجاد حماسه سیاسی ، علاوه بر مقابله با دسایس سازمان یافته دشمنان، سرنوشت خود را رقم بزنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری، ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: