جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
عجب شیر پرس - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه افراد توانمند و شایسته پا به عرصه انتخابات شوراها بگذارند، شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهیم شد.
حضور نامزدهای توانمند به مشارکت حداکثری در انتخابات منجر می‌شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی با بیان اینکه ورود افراد توانمند، پاکدست و مجرب به شوارهای اسلامی سبب جلب اعتماد مردم نسبت به مدیریت شهری می‌شود، افزود: بدون تردید با ورود چنین افرادی تجربه تلخ شوراها در تعدادی از شهرها از اذهان شهروندان زدوده می شود.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: باید توجه داشت که افراد شایسته با ورود به عرصه انتخابات شوراهای اسلامی می‌توانند در حل بسیاری از مشکلات مدیریت شهری و شهرداری‌ها گام‌های اساسی بردارند و اعتماد از دست رفته مردم را جلب کنند.

میرتاج الدینی همچنین امر بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را مهم و بسیار حساس خواند و ادامه داد: هیات های نظارت بر انتخابات باید براساس قانون، صلاحیت کاندیداها را بررسی کنند و در این راستا سلایق سیاسی، حزبی و قومیتی را لحاظ نکنند تا شائبه‌ای برای برگزاری سالم و قانون مند این دوره از انتخابات به وجود نیاید.

وی یادآور شد: در بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی باید به نحوی عمل شود که حق هیچ فردی تضییع نشود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: