شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
فرماندار بوکان
عجب شیر پرس - فرماندار بوکان با بیان اینکه شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور فراهم است، گفت: مشارکت حداکثری مردم درعرصه انتخابات نماد تاثیرگذاری مردم برسرنوشت خود و نشان از پویایی جامعه است.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمد امین‌زاده  در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در بوکان افزود: باید بر اساس قانون، زمینه را برای حضور گسترده مردم فراهم کرد.

وی ادامه داد: در این شرایط همه ارکان انتخابات از جمله ناظران و مجریان انتخابات باید در برابر عملکرد خود پاسخگو باشند و مردم این اطمینان را داشته باشند که انتخابات بر اساس قانون برگزار شود.

فرماندار بوکان اضافه کرد: باید با هماهنگی‌ و اتخاذ تدابیر لازم و همچنین تعامل و همکاری تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان تلاش کنیم انتخابات پیش رو در شان مردم شهرستان و در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات یکی از مهمترین وظایف فرمانداری و بخشداری‌هاست و فرآیند اجرایی آن از روز ۲۰ اسفندماه با ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای بوکان و سیمینه شروع خواهد شد، گفت: باید با فراهم کردن به موقع تمهیدات لازم و به کارگیری نیروی انسانی متعهد و متخصص زمینه برگزاری انتخابات قانونی را فراهم آوریم.

امین‌زاده ادامه داد:  اعتماد مردم به مجریان و ناظران انتخابات و صیانت از رای تک‌تک افراد مولفه‌ای مهم است که باعث افزایش مشارکت می‌شود.

به گزارش ایرنا، در این جلسه مسوولان کمیته های مختلف انتخابات تعیین و شرح وظایف آنان نیز ابلاغ شد.

ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۵ همان ماه و به مدت پنج  روز ادامه می‌یابد.

ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه۲۰ اسنفد ماه امسال آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ماه  یک هفته  ادامه می یابد.

ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه سال آینده  آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه  ۲۲ همان ماه به مدت یک هفته ادامه می یابد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: