يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی خبر داد؛
عجب شیر ما – مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: این استان با مساعدت ۴۲ میلیارد ریالی نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان بی بضاعت، جایگاه نخست مشارکت در جشن عاطفه ها را در اختیار دارد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، حسین دشتی صبح چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در جشن عاطفه های امسال ۲۵۰ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی این نهاد، کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست استان به دانش آموزان بی بضاعت را جمع آوری کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: این نهاد با مساعدت مردم نیکوکار آذربایجان شرقی در جمع آوری کمک به دانش آموزان نیازمند رتبه نخست جشن عاطفه ها را در سطح کشور بدست آورده است.

دشتی یادآور شد: مرحله اول جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی طی روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار شد و زنگ مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز ۸ مهر در دو هزار و ۵۰۰ مدرسه استان به صدا در آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: ۵۰۰ هزار پاکت جشن عاطفه ها به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند در بین دانش آموزان توزیع شده بود.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: مراسم باشکوه جشن عاطفه ها همه ساله با همکاري سازمان صدا و سیماي جمهوري اسلامی ایران، وزارت آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج و مراکز نیکوکاری برگزار می شود.

دشتی با بیان اینکه نزدیک به ۷۰ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۶۰ هزار مددجو تحت حمایت این نهاد قرار دارند اضافه کرد: ۱۵ هزار و ۷۰۰ دانش آموز و سه هزار دانشجو نیز در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: