جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
عجب شیر پرس - رییس دانشگاه ایلام و دبیر همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کرونا گفت: ۲۷۰ اثر به دبیرخانه همایش ارسال شد که از میزان ۱۱۹ مقاله علمی و یادداشت فنی برتر انتخاب شدند.
۱۱۹ مقاله همایش ملی زیست جهان پسا کرونا در ایلام برگزیده شدندبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمد علی اکبری روز چهارشنبه در افتتاحیه همایش ملی زیست جهان پسا کرونا که بصورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: ۲۷۰ اثر علمی شامل ۹۵ یادداشت فنی و ۱۷۵ مقاله علمی به دبیرخانه این همایش ارسال شد که پس از داوری آثار توسط اعضای هیات علمی و اصحاب رسانه ۱۱۹ اثر برگزیده شده است.

وی افزود: کلیه این آثار و گواهی پذیرش مقالات در سامانه همایش ملی زیست جهان پسا کرونا بارگذاری می شود.

دبیر همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کرونا تاکید کرد: ۲۷ مقاله علمی و یاداشت های فنی برگزیده در افتتاحیه این همایش در هفت پنل تخصصی دین، بهداشت و سلامت، فرهنگی و اجتماعی، آب و خاک و کشاورزی، اقتصاد صنعت و گردشگری ، علم و فناوری و آموزش و پنل سیاست داخلی و خارجی در ۲ نوبت صبح و عصر توسط صاحبان آثار ارائه می شود.

علی اکبری یادآور شد: در هر پنل تخصصی سه اثر شامل ۲ مقاله علمی و یک یاداشت فنی ارائه می شود.

وی اضافه کرد: همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کرونا در سراسر کشور مورد استقبال اساتید، دانشجویان، صاحب نظران، پزشکان، روزنامه نگاران، کارشناسان و علاقمندان قرار گرفته است.

دبیر همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کرونا در خصوص گواهی حضور، کتاب چکیده و مجموعه مقالات پذیرفته شده در این همایش گفت: گواهی حضور در همایش هفته بآینده بر روی سامانه همایش به آدرس: https://wac۲۰۲۰/ قرار خواهد گرفت، بنابراین شرکت‌کنندگان از گواهی مربوطه پرینت گرفته و سپس کتاب چکیده و مجموعه کامل مقالات پذیرفته شده در قالب سی دی بر روی سامانه همایش قرار می‌گیرد.

وی از اصحاب رسانه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس خانه مطبوعات استان قدردانی کرد و گفت: اصحاب رسانه با ارسال یادداشت های فنی خود به این همایش، باعث شدند این همایش مردمی و جامعه محور شود.

علی اکبری با ذکر این مطلب که دانشگاه پیشران توسعه و حرکت های بزرگ اجتماعی و فرهنگی است، افزود: دانشگاه ها باید در کلیه رویدادها، عالمانه و سنجیده وارد عمل شود و راه حل ارائه کنند.

دبیر علمی همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کرونا ادامه داد: دانشگاه ایلام در تمامی رویداد ها کنار مردم ایستاد و در ایام کرونا نیز ۲۸ پیشنهاد توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه برای کاهش شیوع کرونا ارائه شد که تعداد زیادی از این پیشنهادات مورد استفاده قرار گرفت.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: