پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
عجب شیر پرس - مدیرکل پست لرستان گفت: ۶ هزار و ۱۶۳ جلد کتاب سفارشی متقاضیان در نمایشگاه سراسری تهران، از طریق خدمات این اداره کل به درخواست کنندگان تحویل داده شد.
پست لرستان بیش از ۶ هزار جلد کتاب را تحویل دادبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمد ناظری اظهار داشت: باتوجهبه شیوع ویروس کرونا،تفاهم نامه ای بین شرکت ملی پست و نمایشگاه بین المللی کتاب منعقد و مقرر شد مردم با مراجعه به سایت چاپخانه ها و موسسات تالیف، کتاب مورد نیاز خود را درخواست دهند.

وی ادامه داد: آمار کتاب های درخواستی توسط متقاضیان لرستانی ۶ هزار و ۱۶۳ جلد بوده است که با همکاری اداره کل پست، تحویل داده شد.

وی افزود: بانظرسنجی ازخریداران که بسیاری از آنها دانشجویان، افراد تحصیلکردهو پزشکان بودند، این برنامه با استقبالمواجه شد و رضایت متقاضیان را در خصوص صرفه جویی در وقت و هزینه به دنبال داشت.

ناظری اضافه کرد: در شرایطشیوع کرونا و کاهش خریدهای حضوری، استفادهاز بسترهای پستی در استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر افزایش یافته است.

نمایشگاه کتاب تهران امسال برای نخستین بار به دلیل شیوع کرونا و ممنوعیت برگزاری اجتماعات از یکم تا دهم بهمنبه صورت مجازی و ثبت سفارش اینترنتی برگزار شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: