يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
عجب شیر پرس _ مشتری گفت: مددجویان زمانی می‌توانند از سازمان بهزیستی دفترچه بیمه دریافت کند که هیچ دفترچه بیمه فعالی نداشته باشند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، افسانه مشتری مدیر دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان سازمان بهزیستی درباره تأمین نشدن اعتبار دفترچه‌های بیمه معلولان، اظهار کرد: برخی از مددجویان اعلام کردند که بعد از مراجعه به دفاتر پیشخوان موفق به تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه خود نشدند.
مدیر دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان سازمان بهزیستی تصریح کرد: مددجویان زمانی می‌توانند از سازمان بهزیستی دفترچه بیمه دریافت کند که هیچ دفترچه بیمه فعالی نداشته باشند و اگر از هر سازمان بیمه گر دیگری دارای دفترچه بیمه هستند سازمان بهزیستی نمی‌تواند برای آن‌ها دفترچه بیمه صادر کند.
وی افزود: اگر مددجوی سازمان بهزیستی که تحت پوشش این سازمان قرار دارد و از خدمات بهزیستی بهره مند می‌شود به دفاتر پیشخوان مراجعه کرد و دفترچه بیمه او را تمدید نکردند و دفترچه فعالی هم ندارد می تواند در اسرع وقت به مددکار خود در مرکز و یا کارشناسان بیمه در شهرستان‌ها مراجعه کرده و اطلاعات خود را به ما ارسال کنند.
مشتری با اشاره به اینکه بهزیستی به صورت هفتگی اطلاعات جدید و پایه را به بیمه سلامت ارسال می‌کند و برای آن‌ها دفترچه صادر می‌کنیم، ادامه داد:  اگر دفترچه بیمه مددجویان دارای برگه سفید است نیازی به مراجعه حضوری نیست.
مدیر دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: مددجویان می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۷۰۲۰۰۱ الی ۹ دبیرخانه بیمه تماس بگیرند و با ارائه کد ملی علت تمدید نشدن اعتبار دفترچه خود را جویا شوند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: