دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - September 23 2024
کد خبر: ۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی خبر داد
عجب شیر ما - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از اجرای 80 پروژه عمرانی در بخش آب و فاضلاب آذربایجان غربی خبر داد.

رسول اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای آب و فاضلاب، اظهار داشت: 80 طرح عمرانی در بخش آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی در دست اجرا است که برای تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها اهتمام جدی وجود دارد.

وی با اشاره به متوسط پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها، تصریح کرد: متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب روستایی استان 70 درصد است که تلاش می‌شود تمام این پروژه‌ها سال آینده به بهره‌برداری برسند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به اعتباری که برای اجرای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده‌است، اعلام کرد: در مجموع 4 هزار و 300 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده‌است که این اعتبار با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها تزریق خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه بخشی از این اعتبار از محل اعتبارات دولتی و مابقی از محل سرمایه‌گذاری اجرایی می‌شود، اعلام کرد: جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذار در پروژه‌های بخش آب و فاضلاب مورد تاکید و توجه ویژه‌ای قرار دارد.

اکبری با اشاره به مزایای این پروژه‌ها، اظهار داشت: با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرای این شرکت، جمعیت زیر پوشش فاضلاب در شهرهای آذربایجان غربی به 75 درصد افزایش یافته و ظرفیت تامین آب از 9.2 مترمکعب به 12 مترمکعب افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به ارتقای سطح کیفی خدمات، تصریح کرد: آذربایجان غربی از نظر سطح کیفی خدمات در بخش آب شرب سالم و بهداشتی و تامین و توزیع فاضلاب یکی از استان‌های موفق کشور بوده و در شاخصه‌های موجود، بالاتر از میانگین کشوری قرار داریم.

برچسب ها: آب ، مدیر عامل ، ارومیه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: