دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
معاون استاندارهمدان:
عجب شیر پرس - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به طولانی شدن فرایند گازرسانی به برخی از صنایع و واحدهای تولیدی استان، گفت: ۳۶ واحد تولیدی و صنعتی استان در آستانه بهره برداری قرار دارند که عملیات گازرسانی به آنها باید هرچه زودتر انجام شود.
گازرسانی به واحدهای تولیدی باید با سرعت انجام شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، «ظاهر پورمجاهد»  اظهار داشت: ۳۰ واحد تولیدی در بخش کشاورزی و ۶ واحد نیز در حوزه صنعت، تقاضای رفع موانع و مشکلات گازرسانی را دارند که رفع مشکل گازرسانی به این واحدها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان مورد بررسی قرار گرفت.

او با بیان اینکه چرخه نام نویسی و پاسخ دهی به استعلامها برای تامین سوخت طولانی و زمان‌بَر است، گفت: دستگاه های متولی مانند شرکت گاز و راه و شهرسازی باید این روند را شتاب دهند تا واحدهای متقاضی معطل نمانند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خاطرنشان کرد: برخی از واحدها نیز در حریم راههای اصلی و فرعی هستند و یا معارضان محلی دارند که در این راستا نیازمند ورود فرمانداران به ماجرا و حل و فصل موضوع هستیم.

به گفته پورمجاهد، در شهرکها و نواحی صنعتی استان همدان زیرساخت های لازم برای استقرار واحدهای تازه تاسیس فراهم شده است و بیشتر واحدهای یادشده(مستقر در حریم راهها) در محل هایی خارج از شهرک ها مستقر هستند.

وی خواستار مشارکت و همراهی مردم و فرهنگ سازی دستگاه های مسئول برای گره گشایی و هموارسازی مسیر تولیدکنندگان و صنعتگران شد و تاکید کرد: ثمره این تعامل و دلسوزی ایجاد اشتغال و بهبود اوضاع کسب و کار در استان خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به صدور ۱۹۰ مصوبه در سال جاری برای گره گشایی از بخش تولید استان، گفت: در این ستاد نمایندگان بانکها، استانداری، تامین اجتماعی و دستگاه‌های اجرایی عضو هستند و هر زمان که نیاز باشد برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی این ستاد تشکیل جلسه تشکیل می‌دهد. 

یک هزار و ۶۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در استان همدان مشغول کار و تولید هستند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: