يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
عجب شیر پرس - فرماندار خلخال گفت: برغم نیاز ضروری به فعالیت درمانگاه‌های شبانه‌روزی ، این شهر فاقد حتی یک درمانگاه شبانه‌روزی جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به شهروندان است.
خلخال فاقد درمانگاه شبانه‌روزی است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا ، فریدون بابایی  در نشستی با سرمایه‌گذار بخش خصوصی افزود: شهروندان برای رفع نیازهای پزشکی ،بهداشتی و درمانی ناچار به مراجعه به تنها بیمارستان این منطقه در خارج از شهر هستند.

رییس شورای سلامت و امنیت غذایی خلخال اظهارداشت: بدلیل حاکمیت شرایط کرونایی و ترس بسیاری از مردم از ابتلا به بیماری کرونا ، بیماران از دریافت هرگونه خدمات پزشکی و درمانی شبانه محروم هستند.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی بخش خصوصی در خلخال  بسیاری از مشکلات مربوط به مراجعه اجباری مردم به بیمارستان برای مسائل جزیی درمانی حل خواهد شد، افزود: تراکم بیماران عادی و بدحال در اورژانس بیمارستان نیز به مشکل تبدیل شده است.

او گفت: پیشنهاد تبدیل درمانگاه دولتی تخصصی شفا در خلخال با اندکی تغییرات به درمانگاه نیمه‌ دولتی شبانه‌روزی از سوی دانشکده علوم پزشکی خلخال در سال گذشته نیز تاکنون عملی نشده و شهروندان خلخال خواستار بهره‌مندی از درمانگاه شبانه‌روزی بخش خصوصی هستند.

دکتر حشمت‌الله حیدری ، متقاضی راه‌اندازی درمانگاه بخش خصوصی در خلخال نیز در این نشست گفت: مقدمات کار برای راه‌ندازی این درمانگاه در خیابان شهید مظفر و ساختمان درمانگاه شبانه‌روزی سابق فراهم شده است.

او افزود: موافقت اصولی برای این مرکز صادر شده و با تایید محل از سوی دانشکده علوم پزشکی با استفاده از ظرفیت سه پزشک و امکانات پزشکی مجهز در تمام ساعت شبانه‌روز خدمات پزشکی ، درمانی و پرستاری ارائه خواهد کرد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: