سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
معاون استاندار کرمانشاه:
عجب شیر پرس - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: اجرای به موقع تعهدات و مصوبات موجب افزایش امیدواری مردم می‌شود لذا تمام مدیران وظیفه دارند که نسبت به تعهدات خود پایبند بوده و باجدیت به دنبال اجرایی شدن مصوبات طبق برنامه زمانبندی شده باشند.
اجرای به موقع تعهدات موجب افزایش امیدواری مردم می‌شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، «مهرداد سالاری»  در جلسه بررسی اجرای پروژه های عمرانی شهرستان ثلاث باباجانی تاکید کرد: در سفرهای شهرستانی استاندار که مدیران تعهد اجرای طرح ها و پروژه ها را می دهند باید با جدیت برای اجرایی شدن این تعهدات تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اجرای به موقع تعهدات و مصوبات علاوه بر کاهش هزینه ها، افزایش امیدواری مردم را به دنبال دارد، افزود: مدیران باید به بررسی و اجرای دقیق مصوبات توجه داشته باشند زیرا تسریع در اجرای مصوبات طبق برنامه زمانبندی منجر به رضایتمندی مردم می شود.

مقام ارشد حوزه عمرانی استان با اشاره به برنامه کاری شورای فنی استان تصریح کرد: این شورا بالاترین گروه و تیم فنی کرمانشاه است که می تواند در کوتاهی و کم کاری دستگاه ها و یا پیمانکارها به بررسی موضوع بپردازد و تذاکرات لازم را به دستگاه کم کار گوشزد نماید.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان پذیرای اجرای مصوبات پس از گذشت زمان تعهدات از سوی مدیران نیستیم و همه باید تلاش کنیم که موجبات رضایتمندی مردم را بیش از پیش فراهم سازیم.

در این جلسه روند بررسی اجرای پروژه های عمرانی در شهرستان باباجانی با حضور مدیران برق، گاز،  آب، ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه پیام نور و جهاد کشاورزی در بخش های مختلف از جمله گازرسانی به روستاهای ثلاث باباجانی، آبیاری اراضی دشت حر، توسعه زیرساخت های فیبرنوری، تسریع در تامین برق روستاهای توسعه یافته شهرستان بعد از زلزله آبان ماه سال ۱۳۹۶، توسعه اراضی تحت پوشش سامانه گرمسیری، تامین برق روستاهای فاقد برق در روستای نگره و تقویت آنتن دهی شبکه های مختلف تلویزیونی مورد بررسی قرار گرفت.

شهرستان ثلاث باباجانی با ۳۸ هزار نفر جمعیت در ۱۳۶ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: