جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
استاندار:
عجب شیر پرس - استاندار همدان گفت: این استان در حوزه ورزش به خصوص ورزش قهرمانی دارای استعدادهای قابل توجه و کم نظیری است که همواره قهرمانان بزرگ و توانمندی را در رشته های مختلف به ویژه کشتی و جودو به کشور معرفی کرده است.
همدان از استان‌های مستعد کشور در ورزش قهرمانی است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، «سیدسعید شاهرخی» در دیدار با آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران ورزشی استان همدان، افزود: تمام تلاش ما همکاری برای گسترش کمی و کیفی رشته های ورزشی از جمله جودو و کشتی در استان همدان است و دراین زمینه آماده هرگونه کمک و همرای برای تحقق برنامه ها و اهداف فدراسیون جودو در این منطقه هستیم
وی اظهار داشت: باید در سطوح مختلف فضا و امکانات را برای شناسایی و رشد استعدادهای ورزشی و ورزشکاران استان فراهم کنیم که این امر علاوه بر ایجاد انگیزه، موجب تلاش ورزشکاران مستعد استان برای کسب عناوین در میادین ملی و بین المللی خواهد شد.

شاهرخی تصریح کرد: سال گذشته پیشنهاد کردیم که جودو به عنوان ورزشی همگانی وارد زندگی مردم شود که متاسفانه شیوع بیماری کرونا، این فرصت را از ما گرفت.

استاندار همدان ادامه داد: کرونا در کنار سایر بخش‌ها، آسیب و ضرر زیادی به حوزه ورزش چه در بخش قهرمانی و چه همگانی وارد کرده که باید در راستای جبران این آسیب ها برنامه ریزی و تلاش کنیم.

شاهرخی گفت: درهمین ارتباط و از هم اکنون، آمادگی استان همدان برای میزبانی مسابقات ملی و بین المللی رشته جودو پس از پایان همه گیری کرونا را اعلام می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همدان استان بسیار مستعدی در حوزه ورزش است و شاخص های بی نظیری در همه رشته ها دارد و آماده هرگونه همراهی و همکاری برای رشد و توسعه کمی و کیفی ورزش قهرمانی و همگانی در استان همدان هستیم.

شاهرخی تاکید کرد: در کنار فوتبال، تعلق خاصی به رشته جودو داریم و برای تحقق برنامه ها و اهداف فدراسیون جودو در رشد و توسعه کمی و کیفی این ورزش در استان اعلام آمادگی می‌کنیم.

«آرش میراسماعیلی» رییس فدراسیون جودو به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات ورزشی، بررسی امکانات موجود و همچنین بهره برداری از خانه جودو استان به همدان سفر کرده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: