جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
عجب شیر پرس _ بارش برف و کولاک تردد در برخی محور‌های آذربایجان شرقی را با سختی مواجه کرده است.
برف و کولاک در برخی محور‌های آذربایجان شرقیبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان، بارش برف و کولاک شدید که از عصر دیروز در محور ارتباطی سراب – اردبیل و گردنه صائین آغاز شده است، تردد خودرو‌ها را با مشکل مواجه کرده است.
نیرو‌های راهداری و پلیس راه شهرستان سراب به ۱۸ راننده در راه مانده امداد رسانی کردند.
سرهنگ  عظیم زاده فرمانده پلیس راه سراب با بیان اینکه جاده یخبندان و لغزنده است، از هموطنان و رانندگان خواست از تردد در این محور خودداری کنند و در صورت لزوم خودرو‌های خود را به زنجیر چرخ و سوخت کافی مجهز کرده و همچنین از سیستم روشنایی، مه شکن و بخاری آن مطمئن شوند.
اسلامی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای هوراند هم با اشاره به وضعیت رفت و آمد خودرو‌ها در محور‌های این شهرستان گفت: بارش برف در همه محور‌ها وجود دارد و تردد در گردنه‌ها به کندی انجام می‌شود.
اسلامی افزود: تردد در  بیشتر محور‌های شهرستان جریان دارد، اما بستن زنجیر چرخ در برخی از محور‌ها الزامی است.
او با بیان اینکه تردد در گردنه‌های کوهستانی مانند گردنه سامبران، نیاز به زنجیر چرخ دارد گفت: در سایر محور‌ها بارش برف وجود دارد و عوامل راهداری از دیشب در حال بازگشایی محور‌های مواصلاتی شهرستان هوراند هستند.
از صبح امروز در شهر‌های آذرشهر، مراغه، چاراویماق، مهربان ، عجب شیر و اسکو برف می‌بارد.
کارشناسان هواشناسی هوای استان را در ساعات آینده، ابری و در برخی مناطق همراه با بارش برف و باران و کاهش نسبی دما پیش بینی کرده اند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: