جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
عجب شیر ما - اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با صدور بیانیه ای اعدام شیخ نمر عالم شیعه عربستانی به دست آل سعود را محکوم کرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، در این بیانیه  آمده است: اقدام وحشیانه رژیم آل سعود در اعدام آیت الله شیخ نمر انقلابی و عده ای از شیعیان بی گناه عربستان دیکته غلط استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است که جوشش و بیداری اسلامی و ندای علوی را در سراسر جهان به ویژه کشور عربستان تشدید خواهد کرد.
در این بیانیه آمده است: این حرکت غیرانسانی و ضد حقوق بشری آل سعود در اعدام شیخ نمر در حالی صورت می گیرد که این کشور در طی سال های گذشته با حضور مستقیم در سرکوب اعتراض مسالمت آمیز مردم بحرین و حمله غیرقانونی به کشور یمن به بهانه های واهی در کنار حمایت آشکارا از تروریست های تکفیری همچون داعش، در عمل به محور اصلی تروریسم در منطقه تبدیل شده است که در صورت برخورد نکردن با چنین اقدامات و زیاده خواهی هایی زمینه تکرار و گسترش مواردی از این دست به وجود خواهد آمد.
اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در این بیانیه بیان کرده است: امروز جهان اسلام در روزهایی که متبرک به میلاد پیامبر اکرم (ص) است و لزوم حفظ وحدت در این ایام احساس می شود باید با حفظ هوشیاری و تقویت وحدت در مقابل اقدام ضدحقوق بشری عربستان موضع گیری کند.
این بیانیه افزوده است: بی تردید با نگاهی به شهادت اعدام شیخ نمر، شاهد دست های آغشته به خون دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و صهیونیسم جنایتکار می شویم، دشمنانی که از هر حربه و راهکاری در راستای دستیابی به اهداف شوم خود به منظور ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و راه اندازی موج اسلام هراسی و اسلام ستیزی در جهان استفاده می کنند که این اقدام شنیع تاوانی سنگین به همراه خواهد داشت.
این بیانیه ادامه داده است: استبداد آل سعود با استمداد از حمایت کشورهای غربی امروز در کنار آتش افروزی در منطقه، به سرکوب علنی اعتراض ها و درخواست های مردم به ویژه شیعیان مظلوم عربستان می پردازد که لزوم توقف و مقابله با اقدامات ضدانسانی و حقوق بشری این رژیم بیش از پیش ضروری است.
اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، شهادت این روحانی مجاهد را به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب و حوزه های علمیه و ملت های مسلمان، به خصوص شیعیان مقاوم سرزمین وحی تبریک و تسلیت می گوید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: