چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
عجب شیر پرس - به مناسبت هفته بسیج فرماندار سردشت به مناطق مرزی این شهرستان رفت و ضمن بازدید از پاسگاه‌های مرزی از تلاش این مرزداران در صیانت از کشور قدردانی کرد.
فرماندار سردشت با مرزبانان مستقر در پاسگاه صفر مرزی دیدار کرد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، اقصی نخشی‌پور  در این بازدید که فرمانده سپاه سردشت و جمعی از مسوولان این شهرستان نیز حضور داشتند گفت: امنیت و اقتدار در مرزهای کشور مدیون تلاش‌های مجدانه و شبانه‌روزی مرزبانان غیوری است که با روحیه ای بالا در سخت ترین شرایط در نقطه صفر مرزی از مرزهای کشور حراست می کنند.

وی با تجلیل از حافظان نظم و امنیت، اظهار داشت: در هفته بسیج دیدار و عرض خداقوت و خسته نباشید به این عزیزان کمترین کاری است که می‌توان به پاس تلاش‌های شبانه‌روزی مرزداران انجام داد و از خداوند سبحان عزت و سربلندی همه حافظان امنیت را خواستارم.

فرماندار سردشت مرزبانان را چشم بیدار نظام اسلامی دانست و افزود: امنیت مقدمه اقتصاد مرزی بوده و امروزه با همکاری مرزنشینان و مسوولان، امنیتی که در نوار مرزی این شهرستان حاکم شده یک امنیت پایدار و خدشه‌ناپذیر است.

نخشی‌پور با بیان اینکه نیروهای مرزبانی با هوشیاری کامل هرگونه تحرکی را رصد کرده و در امر مقابله با قاچاق نیز تلاش‌های ارزنده‌ای داشته‌اند، اضافه کرد: توسعه و پیشرفت در سایه امنیت ایجاد می‌شود که با وجود امنیت بسیار خوبی که اکنون در این شهرستان وجود دارد شاهد آغاز فعالیت‌های اقتصادی مطلوبی برای رونق کشور هستیم.

وی تاکید کرد: خدمت در مناطق مرزی به‌ویژه در استان آذربایجان‌غربی با شرایط جغرافیایی خاص، یک‌نوع جهاد در راه خداست و شما مرزداران غیور با وجود این سختی‌ها و مشکلات، جانانه از مرزهای ایران عزیز حراست و پاسداری می‌کنید که این تلاش شما جای قدردانی دارد.

شهرستان سردشت با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و با کشور عراق ۱۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: