چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
عجب شیر پرس - استاندار گفت: جمعیت هلال احمر این استان ۲ هزار بسته معیشتی آماده کرده و بزودی توزیع می‌کند.
هلال احمر اردبیل ۲ هزار بسته معیشتی توزیع می‌کند

به گزارش عجب شیرپرس به نقل از ایرنا ، اکبر بهنامجو در بازدید از نحوه توزیع بسته‌های معیشتی در اردبیل اظهارداشت: این بسته‌ها به کمک خیرین تهیه شده و در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.  

وی با بیان اینکه قرارگاه سردار شهید سلیمانی به صورت هماهنگ مسیر توزیع بسته‌های معیشتی و غربالگری را طی می‌کنند و مردم یکنواختی و همدلی را می‌بینند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم استان اردبیل سریع‌تر از وضعیت قرمز خارج شود تا مردم بتوانند به سر کار برگردند.

وی افزود: در طرح سردار شهید سلیمانی بیماریابی از درب منازل انجام و مشخص می‌شود که چه کسانی نیاز به بسته‌های معیشتی دارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل نیز گفت: مردم و نهادها در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه همدلی و کمک‌های مومنانه حضور خوبی داشتند.

سردار جلیل بابازاده‌ قانع اظهارداشت: اگر کار خیرخواهانه در حق مردم انجام دهیم، مردم نگاه خیرخواهانه به ما خواهند داشت.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در حقیقت امدادرسانی در شرایط سخت را بر عهده دارد اما در شرایط فعلی به این عمل نیک هم پیوسته است، اضافه کرد: باید به کسانی که از کرونا آسیب دیده‌اند، کمک کنیم تا مرهمی برای آنها باشد و شرمنده خانواده‌ها نباشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از زمان شیوع ویروس کرونا در تمام عرصه‌ها برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا وارد عمل شده است، تصریح کرد: غربالگری مردم بویژه مسافران ورودی به شهرهای استان در تعطیلات نوروزی ، نذر سلامت(۱و۲) در ماه محرم، آمران سلامت و ناظرین سلامت از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر استان بوده است.

رامین معبودی افزود: جمعیت هلال احمر استان در زمینه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی هم با مشارکت خیرین و هم کمک‌های بین‌المللی اقدامات خوبی انجام داده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: