جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
عجب شیر پرس - استاندار اردبیل گفت: با انجام نظارت‌های هوشمندانه پلیس در قالب اجرای طرح محدودیت عبور و مرور به داخل شهرهای قرمز از تردد غیرضروری خودروها در جاده‌های استان کاسته شده است.
نظارت هوشمندانه پلیس از ترددهای غیرضروری کاسته است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل ازایرنا، اکبر بهنامجو  در جریان بازدید از پلیس راه‌های استان افزود: نزدیک به ۵۰۰ نیروی انتظامی در اجرای طرح اعمال محدودیت کرونایی همکاری و مردم نیز این نیروها را در راستای اجرای موفقیت‌آمیز طرح همراهی می‌کنند.

وی بیان کرد: در بحث تردد خودرو در جاده‌ها از ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز ممانعت می‌شود که این طرح در ‌استان اردبیل شامل شهرهای اردبیل، پارس‌آباد و مشگین شهر است.

استاندار اردبیل اظهارداشت: با توجه به همکاری مناسب و هوشمندانه مردم و رعایت نکات اعلام شده میزان جریمه‌های اعمال شده پلیس در حد پایین گزارش شده است.

بهنامجو گفت: با اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌ها از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به استان و خروج خودروهای بومی به خارج از استان جلوگیری می‌شود.

وی بیان کرد: با اعمال قانون بار ترافیکی و رفت و آمد داخل شهرها کم شده و از ۹ شب  تا چهار صبح نیز خودرو ها تردد در داخل شهرها انجام نمی‌شود.

وی اظهارامیدواری کرد که طرح محدودیت کرونایی اثر مستقیمی در قطع زنجیره انتقال ویروس و موجب کاهش بیماران بستری در بیمارستان‌ها شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: