پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
عجب شیر پرس _ معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با اعمال محدودیت تردد از صبح امروز محدودیتی برای خروج خودرو‌های غیربومی از مرکز استان نداریم.
نبود محدودیت برای خروج خودرو‌های غیربومی از تبریزبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان،راستگو معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: از ساعت ۱۰ صبح امروز تا جمعه سی‌ام آبان ماه، ورود خودرو‌های شخصی غیربومی به شهر تبریز ممنوع است.
او گفت: هماهنگی لازم با پلیس راه انجام شده تا به ارشاد و راهنمایی مسافران بپردازند و متخلفان در صورت سرپیچی از دستور پلیس به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان آذربایجان شرقی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا از روز شنبه اول آذر نیز محدودیت‌های جدیدی اعمال می‌شود که بسته به وضعیت شهرستان‌ها شامل وضعیت زرد، نارنجی و  قرمز متفاوت خواهند بود و جزئیات آن طی روز‌های آتی اعلام می‌شود.
درستی معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: محدودیت‌های جدید ابلاغ شده از اول آذر ماه به مدت دو هفته اجرا می‌شود و پس از گذشت دو هفته در مورد تاثیرگذاری آن، تداوم یا کاهش محدودیت‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.
 درستی با اشاره به جزئیات محدودیت‌ها افزود: منع رفت و آمد و محدودیت‌های خودرویی، بین شهری خواهد بود، به عنوان مثال اگر وضعیت شهرستان شبستر قرمز باشد، خودرو‌هایی با پلاک بومی شهرستان شبستر حق خروج و خودرو‌های غیر بومی حق ورود به شهرستان را ندارند.
او به محدودیت‌های شغلی نیز اشاره کرد و گفت: در شهر‌هایی با وضعیت قرمز، فقط گروه شغلی یک، در شهر‌هایی با وضعیت نارنجی، گروه‌های شغلی یک و دو و در شهر‌های زرد نیز گروه شغلی یک، دو و سه حق فعالیت خواهند داشت؛ فعالیت تمامی گروه‌های یک، دو، سه و چهار در شهرستان‌هایی با وضعیت سفید، مجاز است.
درستی با تشریح شرط دورکاری کارمندان ادارات آذربایجان شرقی گفت: شهر‌های قرمز فقط با یک سوم کارمندان، شهر‌های نارنجی با یک دوم کارکنان و شهر‌های زرد با دو سوم کارکنان، فعالیت خواهند کرد، اما هنوز ابلاغیه دورکاری به ادارات ارسال نشده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: