جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
عجب شیر پرس - سرپرست فرمانداری نیر با اشاره به اشباع شدن ناحیه صنعتی نیر و نبود زمین برای سرمایه‌گذاران اقتصادی گفت: چهار قطعه زمین در اطراف ناحیه صنعتی نیر برای ایجاد فاز دوم ناحیه صنعتی شهر نیر تامین شده است.
فاز دوم ناحیه صنعتی نیر ایجاد می‌شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، شجاع اقبالی اظهارداشت: زمین‌های مورد نظر در بخش کوراییم نیز برای ایجاد ناحیه صنعتی در نظر گرفته شده و بزودی ناحیه صنعتی در این بخش نیز ایجاد خواهد شد.

وی افزود: با راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوراییم فرصت راه‌اندازی تعدادی از صنایع در محدوده شهر کوراییم فراهم می‌شود. 

اقبالی از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت صمت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را توسعه صنعتی مناطق کم‌برخوردار و کمتر توسعه‌یافته کشور دانست و گفت: با تحقق این موضوع فرصت‌های شغلی برابر ایجاد شده و تولید صنعت به شهرستان‌های کوچک و مناطق محروم از جمله شهرستان نیر و بخش کوراییم انتقال می‌یابد.

فرماندار نیر تاکید کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل می‌تواند با ایجاد فضای مناسب و زیرساخت های لازم نسبت به ساماندهی وضعیت نامناسب موجود در واحدهای تولیدی فعال در روستاها در راستای اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

اقبالی با استقبال از فرصت‌سازی برای تولید کالای ایرانی و افزایش اشتغال گفت: مجموعه فرمانداری نیر از هر اقدامی که در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب و سیاست‌های راهبردی دولت برای اشتغال‌زایی جوانان باشد، استقبال می‌کند.

وی تشریح کرد: توسعه اشتغال و کار در حاشیه روستاها ضمن کمک به اقتصاد خانوارهای روستا سبب کاهش و جلوگیری از مهاجرت ساکنان این مناطق به شهرهای همجوار خواهد شد.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: