پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
عجب شیر پرس _ رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی از رشد ۱۹ درصدی اعتبارات عمرانی برای سال آینده این استان خبر داد.
رشد ۱۹درصدی اعتبارات عمرانی آذربایجان شرقیبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان، بهبودی رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی در جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۰ استان آذربایجان شرقی گفت: اعتبارات عمرانی استان امسال ۶۰۰ میلیارد تومان بود که رقم پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۰ با رشد ۱۹ درصد‌ی حدود ۷۰۰ میلیارد تومان برای درج در لایحه پیشنهاد شده است.
او افزود: اعتبارات هزینه‌های جاری ادارات دولتی استان که برای ۲۳ دستگاه است امسال ۵۷۸ میلیارد تومان بود و برای سال ۱۴۰۰ با ۶۰ درصد افزایش به منظور افزایش حقوق کارکنان و موارد دیگر ۹۰۲.۵ میلیارد تومان پیشنهاد شده است.
پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی هم در این نشست با انتقاد از نحوه توزیع اعتبارات سالانه توسط سازمان برنامه بودجه کشور که رقمی از پیش تعیین شده برای استان‌ها است گفت:متاسفانه استان ما در میزان اعتبارات استانی دهم است.
پور محمدی افزود: سازمان برنامه و بودجه شاخص‌های خاصی برای اختصاص اعتبارات استانی ندارد و ملاک را برای اعتبارات سال‌های قبل در نظر می‌گیرد و در رقم اعتبار نظرات استان‌ها را دخالت نمی‌دهد که این باعث می‌شود در استان آخر سال با مشکلات مالی مواجه شویم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: