يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
عجب شیر پرس - سرپرست فرمانداری تکاب گفت: امکانات و تمهیدهای لازم برای انتقال مادران باردار از روستاهای سخت‌گذر و برف‌گیر این شهرستان به مراکز درمانی در فصل زمستان فراهم شده‌ است.
تمهید لازم برای انتقال مادران باردار از روستاهای تکاب فراهم‌ شد

عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سید هادی طباطبایی در جلسه ستاد مدیریت بحران تکاب افزود: دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان جهت رسیدگی به وضعیت مادران باردار در مناطق دورافتاده و سخت‌گذر و انتقال آنان به بیمارستان و مراکز درمانی، امکانات و تجهیزات خود را آماده کرده‌اند.

وی بیان کرد: انتقال امن و ایمن بیماران و مادران باردار از روستاهای سخت‌گذر تکاب به مراکز درمانی در فصل زمستان هماهنگی ویژه و تمهیدهایی می‌طلبد و باید مورد توجه جدی اداره‌های عضو ستاد بحران قرارگیرد.

سرپرست فرمانداری تکاب ادامه ‌داد: دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان از هم‌اکنون هماهنگی‌های بین بخشی جهت افزایش همکاری و تعامل برای اقدام لازم در فصل زمستان را لحاظ ‌کنند.

طباطبایی با بیان اینکه تمام اداره‌ها در زمینه مدیریت بحران در فصل سرما و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان آمادگی لازم را داشته و پای‌کار باشند، اظهار داشت: امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گیرد تا در جهت تسریع در ارائه خدمات امدادی در فصل زمستان مشکل و کمبودی احساس نشود.

وی اضافه کرد: تجهیزات و بیش از ۳۰ دستگاه از خودروهای راهداری جهت برف‌روبی و بازگشایی محورهای روستایی تکاب آماده شده‌است.

تکاب از شهرهای سردسیر کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و جاده‌هایی سخت‌گذر و برف‌گیر و زمستان‌هایی سخت و طاقت‌فرسا دارد؛ این شهرستان بیش از ۹۰ روستای دارای سکنه دارد که ۲۵ روستا در بخش‌های مرکزی و تخت سلیمان در مناطق دورافتاده واقع شده و راه دسترسی بسیار سخت‌گذر دارند که در فصل سرما و یخبندان تردد خودروها در آن‌ها به کندی صورت می‌گیرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: