شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
عجب شیر پرس _ عزیزی گفت: هنوز معوقات کادر درمان به طور کامل پرداخت نشده است، اما امیدواریم هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج آخرین  معوقات پرستاران اظهار کرد: متاسفانه برخی دانشگاه‌ها معوقات سال ۹۸ خود را هنوز تسویه نکرده‌اند اما سازمان برنامه بودجه، با توجه به پرداخت نشدن معوقات همکاران کادر درمان، مبلغی را به وزارتخانه تحویل داده است تا بتوانند کمی از این مبالغ را پرداخت کنند. ما هم امیدواریم با تخصیص دادن این مقدار، مبالغ معوقات را بتوانیم بروزرسانی کنیم.
عزیزی بیان کرد: البته دانشگاه‌های محدودی هم هستند که معوقه خود را تا شهریور ماه کاملا دریافت کرده اند. پرداختی‌ها تا حدودی خوب بوده  اما دو ایراد اساسی وجود دارد. اول اینکه مبالغ را کم پرداخت کرده اند، یعنی حتی دانشگاه‌هایی که قبل از کرونا درآمد‌های اختصاصیشان به اندازه کافی بوده، نتوانسته اند معوقات کادر درمانی خود را تماما پرداخت کنند. دوم اینکه با توجه به مبالغی که  تخصیص داده شده، هنوز  نتوانسته اند معوقات سال گذشته را تسویه کنند.
او تصریح کرد: با توجه به قولی که به ما داده شده، قرار است چند هزار نفر نیرو تزریق شود. البته تا الان تعداد کمی مخصوصاً پرستار جذب کرده‌اند اما قرار شد  ۷ هزار نیرو تزریق شود که هنوز این وعده در  نظام سلامت محقق نشده است.
عزیزی گفت: تا الآن ۶۰ شهید خدمت و حدود ۳۰ هزار نفر مبتلا داشته‌ایم. به دلیل رعایت نکردن مردم و سیاست‌های ایجادشده، بیماری در میان همه افراد افزایش یافته است. از مردم می‌خواهیم با رعایت کردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی در قطع زنجیره این ویروس منحوس کمک کننده باشند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: