پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
عجب شیر پرس _ استاندار آذربایجان شرقی گفت: رتبه توسعه فضای کسب و کار آذربایجان شرقی ارتقا یافته و به جایگاه چهارم بین استان‌ها رسیده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان،پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان شرقی گفت: با وجود شرایط کرونایی و وضعیت تحریمی و اقتصادی، خوشبختانه استان در توسعه فضای کسب و کار از رتبه ۱۸ به  رتبه ۴ ارتقا یافته است..
پورمحمدی در عین حال به وجود برخی مشکلات در حوزه فضای کسب‌وکار استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر از فرایند صدور مجوز‌های سرمایه‌گذاری رضایت کامل نداریم و در برخی بخش‌ها گره‌هایی وجود دارد که برای گشودن آن‌ها ماه‌ها زمان صرف می‌شود.
او  با بیان اینکه برای ارتقای فضای کسب و کار باید این مشکلات حل شود افزود: خوشبختانه مجموعه مدیران اجرایی استان همیشه و در همه حال نسبت به پشتیبانی و تسهیل امور سرمایه‌گذاران آماده و پاسخگو هستند و باید بدنه کارشناسی ادارات هم با کارآمدی بیشتری در این زمینه فعال باشند..
پورمحمدی  گفت: راه‌اندازی پنجره واحد کسب‌وکار، معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و تسهیل فرایند صدور مجوز‌ها از کار‌های مهمی است که باید برای ارتقای فضای کسب‌وکار استان انجام شود.
او افزود: امسال صادرات استان هم ۴۲ درصد رشد داشته و ده‌ها پروژه نیز به بهره‌برداری رسیده است که همه این موفقیت‌ها در شرایط سخت ناشی از تحریم‌های اقتصادی به دست آمده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: