پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
عجب شیر پرس _ سرپرست مرکز وکلای قوه قضائیه در آذربایجان‌شرقی گفت: در آزمون وکالت این مرکز در سطح استان سه هزار و ۹۰۰ داوطلب با رعایت ضوابط بهداشتی شرکت کردند.
سه هزار و ۹۰۰ داوطلب در آزمون وکالت آذربایجان‌شرقی شرکت کردندبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان، فرهادی سرپرست مرکز وکلای قوه قضائیه در آذربایجان‌شرقی  با اشاره به اینکه آزمون وکالت امسال مرکز وکلای قوه قضائیه همزمان با سراسر کشور دیروز جمعه در آذربایجان شرقی نیز برگزار شد، گفت: ۲ هزار و ۱۲۸ نفر از داوطلبان این آزمون در دانشگاه فنی و حرفه‌ای تبریز، یک هزار و ۵۵۷ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و ۲۱۵ نفر هم در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان امتحان دادند.
او با اشاره به استقبال گسترده داوطلبان وکالت در آزمون وکالت قوه قضائیه در آذربایجان شرقی گفت: آزمون امسال ۱۳۰ سوال چهار گزینه‌ای داشت و برای پاسخگویی به سوالات ۱۵۰ دقیقه زمان در نظر گرفته شده بود.
او با بیان اینکه آزمون امسال نسبت به پارسال  ۱۰ سوال بیشتر داشت، گفت: البته در آزمون امسال به دلیل شیوع کرونا و برای کاستن از مدت زمان حضور داوطلبان در سر جلسه امتحان، از طرح سوالات حاشیه‌ای و اختلافی پرهیز شده بود.
فرهادی افزود: آزمون وکالت قوه قضائیه در آذربایجان شرقی امسال در کمال سلامت و با رعایت دقیق ضوابط اعلامی از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شد، به گونه‌ای که در هر کلاس درس دانشگاهی بیشتر از هشت صندلی وجود نداشت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: