شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
عجب شیر پرس - مدیر کارخانه آذر فولاد گداز گفت: دغدغه معیشتی کارگر باعث کاهش روند پیشرفت و توسعه صنعت و تولید می شود.
دغدغه معیشتی کارگر، مانع توسعه صنعت استبه گزارش عجب شیر پرس، شرکت آذر فولاد گداز با نام اختصاری آفکو یکی از کارخانجات زیرمجموعه شرکت پمپ ایران در زمینه تولید قطعات ریخته گری پمپ فعالیت دارد. مدیرکارخانه آفکو با حضور در دفتر روزنامه با بیان اینکه موجودیت آذر فولاد گداز از سال 88 استارت خورده و از سال 90 شروع به کار کرده، عنوان کرد: عمده ترین محصولات کارخانه آفکو در زمینه آلیاژ های فولادی، برنزی و برنجی بوده و خروجی آن قطعات ریخته گری -پمپ می باشد.
علیرضا نرج آبادی فام با اشاره به این که سیاست کلی آذر فولاد گداز متعلق به شرکت پمپ ایران است، ادامه داد: با توجه به عملکرد قدرتمند شرکت پمپ ایران در سال های گذشته در شرایط کرونائی و بحران نوسان قیمت ارز، خوشبختانه آفکو همچنان با تمام پرسنل و نیروی خود به فعالیت و تولید ادامه می دهد.
عضو هیأت رئیسه شرکت آذر فولاد گداز عدم ثبات اقتصادی را از اصلی ترین عوامل رکود دانسته و گفت: حمایت از تولید کننده در کشور ما آنطور که باید نمود پیدا نکرده و به فرمایشات حضرت آقا بی توجهی می شود، با وجود شرایط موجود ما اصلا نمی توانیم برنامه ریزی ثابت و بلند مدتی داشته باشیم.
وی با اشاره به دغدغه فکری کارگرانی که همواره و حتی در روزهای تعطیل کار کرده اما با توجه به تورم حاکم بر جامعه از لحاظ مالی تامین نمی شوند، اضافه کرد: متاسفانه امنیت شغلی مناسبی در جامعه وجود ندارد و دغدغه معیشتی کارگر باعث کاهش روند پیشرفت و توسعه صنعت و تولید می شود
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: