شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
عجب شیر پرس _ مدیر عامل اتحادیه شرکت تعاونی مسکن کارکنان دولت آذربایجان شرقی گفت: بیش از 38 هزار واحد مسکونی توسط اتحادیه شرکت تعاونی مسکن کارکنان دولت آذربایجان شرقی و شرکت های تعاونی مسکن زیر مجموعه این اتحادیه احداث شده است.
نهضت مسکن، رکن اصلی اقتصاد مقاومتیبه گزارش عجب شیر پرس ، سیروس محمد زاده، مدیر عامل اتحادیه شرکت تعاونی مسکن کارکنان دولت آذربایجان شرقی ضمن تبریک هفته تعاون،گفت: با توجه به بررسی های انجام شده و اطلاعاتی که از سوی وزارت راه و شهرسازی ارائه شده است، اولین نیاز و چالش پیش روی مردم، مسئله مسکن می باشد و مردم ایران در شرایط فعلی با سه مشکل اصلی اشتغال، مشکلات معیشتی و مسکن دست و پنجه نرم می کنند.
محمد زاده افزود: با در نظر گرفتن شرایط کلی می توان گفت،  نهضت مسکن همانند اقتصاد مقاومتی است؛ به صورتی که در جامعه امروزی فردی که بتواند مشکلات مسکن را حل کند، فطعا عمده ترین دغدغه مردم را رفع کرده است.
وی با اشاره بر این نکته که در شرایط موجود تعاونی ها می توانند با اندک اندوخته خود، تا حدودی در حل مشکلات موجود یاری رسانی کنند، عنوان کرد: برابر اطلاعاتی که از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی اعلام شده است، سالانه 38 هزار واحد مسکونی کمبود داریم که این رقم در کل به کمبود بیش از چهار و نیم میلیون واحد مسکونی می رسد.
مدیر عامل اتحادیه شرکت تعاونی مسکن کارکنان دولت استان  در خصوص ارزش سرمایه گذاری در حوزه صنعت ساختمان اذعان کرد؛ : در شرایطی که اکثر کارخانه های کشور در وضعیت رکود به سر می برند، اگر صنعت ساختمان رونق داشته باشد، بیش از 360 صنایع وابسته به صنعت ساختمان،  از رکود خارج خواهند شد. لذا  در اتحادیه وظیفه خود می دانیم برای فعال نگه داشتن این حوزه، ظرفیت های خود را ارتقا دهیم و نسبت به گذشته تلاشمان را بیشتر کنیم.
سیروس محمد زاده در پایان با تشکر از هیئت مدیره های قبلی و فعلی اعلام کرد:  اتحادیه تعاونی مسکن کارکنان دولت استان، امسال وارد چهلمین سال فعالیت خود شده است و در بررسی عملکرد این اتحادیه می توان گفت بالای 38 هزار واحد مسکونی در طی این مدت توسط خود اتحادیه و شرکت های تعاونی مسکن زیر مجموعه اتحادیه به بهره برداری رسیده است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سهم تعاونی ها در اقتصاد کشور باید به 25 درصد برسد، باید از تمامی قوای خود استفاده کنیم  تا به این هدف بزرگ دست یابیم و از مدیران ارشد استانی درخواست دارم با توجه جدی به این موضوع ظرفیت های موجود را بیش از پیش ارتقا دهند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: