جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
نماینده مردم الیگودرز در مجلس:
عجب شیر پرس - نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به‌دنبال حفظ قدرت خرید مردم است.
مجلس به‌دنبال حفظ قدرت خرید مردم استبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، محمد خدابخشی اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت‌هایی که در کالاهای اساسی داشته‌ایم و اینکه قدرت خرید مردم پایین آمده مجلس به دنبال این است که به یک شکلی قدرت خرید آنها را حفظ کند.
وی تصریح کرد: به همین دلیل یک طرحی در مجلس ارائه شده تحت عنوان طرح تضمین دسترسی به کالاهای اساسی و با توجه به ارتباط موضوع به کمیسیون برنامه و بودجه محاسبات ارجاع شده است.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس خاطرنشان کرد: در این راستا جلسات متعددی کارشناسی برگزار کردیم و در هفته گذشته دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه را دعوت کردیم که نقطه نظرات سازمان برنامه را هم داشته باشیم و منابعی که برای این طرح پیشنهاد شده برای اجرای این طرح نظر سازمان را جویا شویم.
خدابخشی اضافه کرد: چون این در قالب طرح مصوب می‌شود و بار مالی دارد و برای اینکه مطمئن باشیم شورای نگهبان آن را رد نمی‌کند ما باید نظر موافق دولت را داشته باشیم؛ در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه هستیم؛ پیش‌نویس طرحی هم که آماده شده است در اختیار سازمان قرار داده‌ایم.
این نماینده مجلس گفت: در این طرح منابع مختلفی پیشنهاد شده که در حال بررسی بوده و منتظر نظر سازمان برنامه و بودجه هم هستیم.
وی بیان کرد: هزینه سبد خانوار را بررسی کرده‌ایم، با توجه به قدرت خرید سال ۹۵ که قدرت خرید مرم بیشتر بوده هزینه سبد خانوار برای دهک سوم برای هر نفر ۱۲۰ هزار تومان است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: