جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت البرز:
عجب شیر پرس - رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: در شرایطی که تحریم بر اقتصاد کشور اثر گذاشته است، این بخش خصوصی است که به کمک اقتصاد آمده است.
با دستورالعمل‌های دهه ۵۰ نمی‌توان در جنگ اقتصادی امروز موفق شدبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، احمد زارعی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت واحدهای تولیدی صنایع سلولوزی در استان البرز گفت: اخیراً در نشستی که با این صنایع داشتیم به مشکلاتی چون کمبود مواد اولیه و موضوع نقدینگی و سرمایه در گردش پرداخته شد و این صنایع هم مانند سایر صنایع فارغ از این مسائل نیستند.
به گزارش ایسنا، زارعی ادامه داد: کشور ما در تحریم ظالمانه است و این تحریم‌ها بر خطوط تولید اثرات منفی می‌گذارد ولی صاحبان سنگر اقتصاد در حال زحمت کشیدن هستند و آرزو دارند ممکلت بر همه مسائل فائق شود.
وی در ادامه گفت: هر چه به سمت پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم به خصوص در شش ماهه دوم سال، ممکن است مشکلات خاصی در مسیر تولید پدیدار شود و این مساله باید در یک جلسه کارشناسانه مورد بررسی قرار گیرد تا موانع مسیر تولید صاحبان صنایع هر چه زودتر برطرف شود.
زارعی ادامه داد: در شرایط فعلی معیشت مردم باید در اولویت قرار بگیرد و پس از آن مساله تأمین مواد اولیه مورد نیاز خطوط تولید هم باید مورد نظر باشد.
وی افزود: ما می‌دانیم که تحریم بر ما اثر می‌گذارد در این شرایط الان تنها صادرات غیرنفتی است به کمک کشور آمده است.
این مسئول در پایان تصریح کرد: ما همه به این نتیجه رسیده‌ایم که در جنگ اقتصادی هستیم فقط خواهش دارم مقداری صاحب نظران ما از دستورالعمل‌های سال ۵۳ خارج شوند و در سال ۹۹ باشند. جنگ اقتصادی با دستورالعمل‌های دهه ۵۰ عملیاتی نخواهد شد بنابراین امروز باید فکر و عمل و بینش را با توجه به مسائل روز تطبیق دهیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: