جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
عجب شیر پرس _ سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با اشاره به وجود چهار هزار و ۲۰۰ تعاونی فعال در استان گفت: صادرات تعاونی‌های استان تاکنون ۹۹ میلیون دلار بوده است.
صادرات ۹۹ میلیون دلاری تعاونی‌های آذربایجان‌شرقیبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان، فتحی سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با اشاره به حمایت این اداره کل از بخش تعاون به عنوان رکن چهارم اقتصاد،گفت: ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت چهار میلیون نفری آذربایجان شرقی عضو تعاونی‌ها هستند.
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: سرمایه بخش تعاون آذربایجان شرقی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.
فتحی با بیان اینکه حدود ۷۵ درصد جمعیت آذربایجان شرقی عضو تعاونی‌ها هستند،گفت: حوزه فعالیت این اداره، کل فرابخشی و مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است و ما به دنبال ارزش آفرینی در تمام بخش‌ها هستیم.
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اشتغالزایی ۷۷ هزار نفری بخش تعاون، گفت: با همکاری دستگاه‌ها ، با وجود تحریم‌ها کمترین میزان تنش کارگری و واحد مشکل دار را در کشور داریم.
فتحی با تاکید بر ضرورت تغییر نگرش نسبت به کار و آموزش‌های کاربردی در حوزه کار،افزود: آینده کار دچار تغییرات اساسی است و نیاز به بازنگری و بازتعریف نیروی کار و اشتغال می‌باشد.
او از امضای تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید در راستای بهبود فضای کسب و کار خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات برای ۲۰۰ طرح اشتغالزایی در دستور کار قرار گفت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: