يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
عجب شیر پرس _ مسئول بسیج اصناف کلان شهر تبریز در مورد کارگاه جهادی تولید ماسک که در مرکز اتاق اصناف کلان شهر تبریز تولید می شود توضیحاتی ارائه نمود.
تولید روزانه 15000 ماسک توسط  کارگاه جهادی بسیج اصنافبه گزارش عجب شیر پرس، سرهنگ محمد رضا زینال خواه مسئول بسیج اصناف کلان شهر تبریز در رابطه با کارگاه جهادی تولید ماسک که با نام شهید سر فراز سپاه قدس، سردار حاج قاسم سلیمانی مزیّن شده، در مرکز اتاق اصناف آذربایجان شرقی تولید می شود گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه این کارگاه به همت بسیج اصناف استان، بازاریان، فعالان اقتصادی و با همکاری سپاه عاشورا، سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی و اتاق اصناف آذربایجان شرقی راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: در این کارگاه جهادی که از 30 بهمن سال 98 شروع به فعالیت نموده  به طور متوسط روزانه 15000 ماسک تولید می شود، وی بیان کرد: ماسک های تولیدی در اختیار اصناف، بازاریان، مراکز بهداشتی، درمانی، سپاه، نهادهای انقلابی و سایر مراکز مورد نیاز قرار می گیرد. مسئول بسیج اصناف کلان شهر تبریز اضافه کرد: در این کارگاه جهادی چندین نفر به طور مستمر در حال فعالیت می باشند تا نیازهای ادارات و نهادهای مربوطه در استفاده از ماسک در شرایط کرونایی جامعه برطرف گردد. سرهنگ زینال خواه اظهار امیدواری کرد: به فضل پروردگار ریشه این بیماری بزودی از سطح جامعه ریشه کن شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: