جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
عجب شیر پرس - مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد که با توجه به شیوع کرونا، والدین داوطلبان کنکور از تجمع در اطراف حوزه های برگزاری آزمون سراسری خودداری کنند.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سالار قاسمی روز سه شنبه در نشست با مجریان کنکور در حوزه آموزش و پرورش البرز گفت: برای برگزاری کنکور درحوزه های آزمون کنکور در آموزش و پرورش  تدابیر بهداشتی، امینتی و اجتماعی اندیشیده شده و جای هیچ نگرانی نیست.

وی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی والدین دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تاکید کرد و افزود: بهترین کار در این زمینه عدم تجمع جلوی حوزه های امتحانی است زیرا هم برای حفظ سلامتی خودشان و هم داوطلبان کنکور ضروری است.

قاسمی بیان داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در محل برگزاری آزمون کنکور وظیفه همگانی است و طی 2 هفته گذشته برای ارزیابی اجرای کمی و کیفی پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری صحیح صندلی داوطلبان، تیم های نظارت ویژه کنکور۹۹ به مراکز آزمون پیش بینی شده درحوزه های آموزش و پرورش البرز اعزام شده اند.

این مسوول عنوان کرد: از ماموران انتظامی حاضر در محل روزهای برگزاری آزمون نیز درخواست کرده ایم تا با هدایت والدین از هر گونه تجمع مقابل حوزه های آزمون جلوگیری شود.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: مراکز آزمون کنکور سراسری بر اساس پروتکل های بهداشتی در این استان برای داوطلبان  آماده سازی شده است.

قاسمی گفت: با توجه به حساسیت های داخلی و خارجی دربرگزاری کنکور، تلاش داریم تا این آزمون به نحو احسن و با مشارکت مدبرانه مدیران و روسا برگزار شود.

وی اضافه کرد: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی درصبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یکم شهریور ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: درکنکور امسال میزبانی ۲۲ هزار کنکوری در ۱۷۰ حوزه امتحانی از مجموع ۴۰ هزار شرکت کننده کنکورسراسری را برعهده داریم.

وی بیان داشت: صندلی‌های داوطلبان نیز با فاصله ۱۸۰ سانتی متر از هم، جا گذاری شده است و همچنین شهرستان نظرآباد برای اولین بار میزبان کنکور سراسری است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: