شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
عجب شیر پرس _ رئیس هیئت مدیره شرکت آموزشی، فرهنگی و انتشاراتی مبتکران با اشاره به تاریخچه و تآسیس این شرکت، ارائه دادن تجارب آموزشی را در قالب یک مجموعه منسجم در سطح کشور، از اهداف این شرکت بر شمرد.
کیفیت، تنها رمز ماندگاریبه گزارش عجب شیر پرس، یحیی دهقانی با بیان اینکه هدف اساسی شرکت مبتکران از سال 65 پی ریزی شده است، گفت: شرکت مبتکران با هدف انجام کار های کیفی در بحث آموزش بنیان نهاده شده است چون که به اعتقاد تمامی کارکنان این مجموعه کیفیت تنها رمز ماندگاری است و این نگرش باعث شده که این شرکت و  ارائه خدماتش بعد از فعالیتی محدود، نه تنها در تهران بلکه در سطح کشور مطرح شود و جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد.
مدیر عامل شرکت مبتکران با اشاره به تالیفات متعدد در زمینه های گوناگون دبیرستانی، دانشگاهی، ابتدایی و ورزشی در انتشارات این مرکز افزود: این شرکت از سال 80 به بعد در کنار انتشار کتاب در زمینه های مختلف به فعالیت در امر آموزش پرداخته است که در این راستا در تهران دو آموزشگاه خود را تأسیس نموده است.
رئیس هیت مدیره شرکت آموزشی مبتکران  با تأکید بر اینکه قبل از ظهور ویروس کرونا 300 نفر در این شرکت مشغول به کار بوده اند، یادآور شد:آموزشگاههای مستقر در تهران، مختص دانش آموزانی است که قصد ورود به مدارس تیز هوشان را دارند و به نیّت تقویت کردن آموزشهای خودشان به این آموزشگاهها مراجعه می کنند و با معدل بالای 18 یا 19 اقدام به ثبت نام در این مرکز آموزشی می کنند.
وی در ادامه اشاره به فعال بودن 30 نمایندگی در سراسر کشور تحت نظر شرکت مبتکران کرد و اظهار داشت: این نمایندگی ها به دلیل راه اندازی بخش جدیدی که بتواند تحت عنوان هدایت تحصیلی به برگزاری آزمونهای سراسری بپردازد، راه اندازی شده است.   

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: