جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
عجب شیر پرس - از سوی کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکوآسیا) اولین دوره سمینار فنی بین المللی بصورت مجازی و آنلاین با استفاده از برنامه zoom برای مربیان و داوران این رشته به مدت ۵ ساعت برگزار شد.
برگزاری‌سمینار فنی بین المللی مجازی توسط کنفدراسیون کیک بوکسینگ واکو آسیابه گزارش عجب شیر پرس به نقل از روابط عمومی فدراسیون‌ انجمن های ورزشی، این سمینار با نظارت مستقیم دکتر ناصر نصیری رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا), بنیانگذار و رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران (انجمن کیک بوکسینگ ج.ا.ا) و " اینچون جونگ" مسئول کمیته فنی کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) با شرکت بیش از ۱۵۰ مربی و داور از بیش از ۲۵ کشور مختلف بخصوص آسیایی از جمله مربیان و داوران ایرانی زیر نظر کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا ( واکوآسیا) برگزار گردید.
کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا(واکوآسیا) مقرر نمود تا با محوریت فرصتها و چالش های همه گیری ویروس کرونا و مواردی که کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا و انجمن کیک بوکسینگ واکوایران(انجمن کیک بوکسینگ ج.ا.ا) با آن مواجه است این سمینار برگزار گردد. برگزاری این رویداد مهم در سطح بین الملل بخصوص قاره آسیا که با حضور اعضا تحت پوشش سازمان واکو از جمله مربیان و داوران ایرانی صورت پذیرفت اعتبار این سمینار را دوچندان نمود.
در این سمینار مباحث اساسی که در خصوص درجه بندی به روزشده کمربندها، تکنیک ها، تاکتیک های پایه، تخصصی و قوانین داوری در ورزش کیک بوکسینگ در استاندارد بین المللی با هدف آگاهی بخشی، دانش افزایی و ارتقای مربیان و داوران انجام پذیرفت تعدادی از مربیان و داوران ایرانی از سوی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران (انجمن کیک بوکسینگ ج.ا.ا) معرفی تا با قوانین و استانداردهای بین المللی ورزش کیک بوکسینگ بیشتر آشنا شوند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: