سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
عجب شیر پرس - مدیر عامل شرکت آرام کالای سبلان از تولیدات بروز و مدرّن این شرکت با استفاده از قطعات تولید داخل، سخن گفت.
ایجاد تنوع در تولید، با نوآوری در صنعتبه گزارش عجب شیر پرس، علی جوهری با اشاره به اینکه صنعت تولید در کشور با وجود حمایت ویژه دولت، می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات موجود باشد اظهار داشت: با وارد کردن یک سری از دستگاههای پیشرفته به کارخانه خود تحوّلات جدیدی را در نوع بسته بندی ها ایجاد خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت آرام کالای سبلان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با ورود این دستگاهها در روال بسته بندی ها چسب لمنت به طور کلی حذف خواهد شد، خاطر نشان کرد: چسب لمنت روشی در صنعت چاپ است که بیش از حدّ هزینه بر می باشد و زمان زیادی را در حین تولید هدر می دهد، لذا با روش جدیدی که در پیش خواهیم گرفت هم از زمان، استفاده بهینه ای خواهیم برد وهم در تولید هزینه ها را کاهش خواهیم داد.
جوهری افزود: تولید آن را به شکل رول خواهیم زد و مواد اولیه اش هم از نشاسته و کائولین تهیه می شود  که در کل کشور فقط در اصفهان و مشهد بوده است.
وی هم چنین با بیان اینکه با توکّل به خداوند متعال با وارد کردن این دستگاه به استان آذربایجان شرقی، اشتغال زایی بیشتری  در منطقه شمالغرب کشور ایجاد خواهد شد افزودند: با روحیّه کارآفرینی که ذاتاً از دوران کودکی در خصلت فردی بنده بوده، خواهیم توانست تحوّلات جدیدی را در این باب ایجاد خواهیم کرد.
علی جوهری یادآور شد: طبق در خواستی که از دولت داشته ام، اگر دولت مثل سابق که  ارز خاص خود  را در واردات کاغذ اعمال می کرد، آن را نسبت به دستگاههای مخصوصی که برای چاپ کاغذ وارد می کنیم اعمال نماید، پروژه بزرگی را در عرصه تولید در استان آذربایجان شرقی استارت خواهیم زد که نهایتاً اشتغال زایی بالایی را به همراه خواهد داشت.
وی در آخر با اشاره به  تولیدات متنوع کارخانه فعلی خود، افزود: در کارخانه آرام کالای سبلان 7 نوع کلر، 6 نوع بخاری و 5 نوع اجاق گاز تولید می شود که به کشورهایی از قبیل قزّاقستان، باکو، افغانستان، ترکیه، سوریه و عراق صادر می شوند و در ادامه  از تولید جدید این شرکت با اخذ مجّوز خبر دادند و اظهار داشتند که در آینده نزدیک در چرخه تولید کارخانه آرام کالای سبلان، آبگرمکن های متنوعی به سبد کالای مصرف کننده ها اضافه خواهد شد.    
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: