پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
عجب شیر پرس - کارشناس هواشناسی استان گفت: دمای استان تا اواسط هفته آینده ثابت بوده و هوای خنک تداوم خواهد داشت.
تدام کاهش دمای استان

به گزارش عجب شیر پرس، افشین ابراهیمی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان، با تاکید بر تداوم کاهش دمای استان در روزهای آتی گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد، جوی نسبتا ناپایدار در استان برقرار می باشد که بر این اساس وزش باد( ‌نسبتا شدید و گاهی به صورت تند باد های لحظه ای) ‌و در برخی نواحی شمالی و شرقی  احتمال رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

ابراهیمی در ادامه افزود: از روز شنبه تا سه شنبه گذر امواج تراز میانی در برخی نواحی استان بویژه نواحی شرقی موحب رگبار باران و رعد و برق خواد گردید.

کارشناس اداره هواشناسی استان در خصوص میزان بارش های اخیر اذعان کرد: بیشترین بارش در طول ٢٤ ساعت گذشته با ٥/۹ ‌میلی متر در شهرستان ورزقان و میزان بارش در شهرستان تبریز،  ٣/۴ ‌میلی متر ثبت شده است.

ابراهیمی در رابطه با گرم ترین و سرد ترین شهر های استان گفت: در ٢٤ ساعت گذشته گرمترین شهر استان، بناب با دمای ٤٠ درجه سانتی گراد و خنک ترین شهر استان، ورزقان با ١٥ درجه سانتی گراد بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: بیشینه دمای ثبت شده ٢٤ ساعت گذشته تبریز، ٣٦ درجه سانتی گراد و کمینه دما، ٢١ درجه بوده است و پیش بینی می شود روز جمعه جوی نسبتا پایدار همراه با وزش باد حاکم شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: