پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد آذربایجان شرقی گفت: در جهت توسعه و همگانی کردن رشته های ورزشی بولینگ و بیلیارد تلاش خواهیم کرد.
بولینگ و بیلیارد همگانی می شوندبه گزارش عجب شیر پرس، رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد آذربایجان شرقی با حضور در دفتر روزنامه اصلی ترین هدف هیأت را تلاش برای همگانی کردن رشته های ورزشی بیلیارد و بولینگ دانسته و اظهار کرد: رشته های ورزشی ما متاسفانه آن طور که باید شناخته نشده اند و حتی بعضا تبلیغات منفی شده است که بیلیارد ورزشی لاکچری است در حالی که اصلا این طور نیست.
سید جلال میرمحمدی، با اشاره به دیدگاه نه چندان مثبت جامعه نسبت به ورزش بیلیارد، ادامه داد: بنده از سال 1383 بیلیارد بازی می کنم و در این مدت شاهد دیدگاه های متفاوتی نسبت به آن بوده ام. سال 80 بود که فدراسیون بولینگ و بیلیارد تشکیل شده و این رشته به عنوان یک بازی ورزشی رسمیت پیدا کرد.
رئیس سابق سمن های جوان استان با بیان اینکه می خواهیم رشته های هیأت را بیشتر معرفی کرده و فرهنگ سازی نمائیم، عنوان کرد: در نظر داریم در کنار اعضای جامعه بیلیارد و بولینگ استان در جهت آزادسازی زندانیان غیرعمد فعالیت هایی را انجام داده و فرهنگ سازی نمائیم.
وی رشته بولینگ را نیز ورزشی خانوادگی دانسته و گفت: بولینگ می تواند یکی از بهترین انتخاب خانواده ها برای تفریح باشد، با توجه به امکانات موجود در سطح استان در راستای فراهم کردن زیرساخت های این ورزش تلاش خواهیم کرد و سعی مان بر این خواهد بود تا محیط های مناسبی برای شهروندان فراهم شود.
میرمحمدی در انتها با بیان اینکه به تازگی ورزش بولس نیز به هیأت ما واگذار شده، افزود: این بازی قبلا در کوچه پس کوچه های شهرمان بازی می شد ولی امروز کشور فرانسه آن را به نام خود ثبت کرده و به دنبال ثبت در مسابقات المپیک می باشد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: