جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
عجب شیر پرس - فرماندار فردیس گفت: اعضای شورای شهر فردیس باید با کنار گذاشتن اختلاف‌ها هر چه زودتر نسبت به انتخاب شهرداری واجد شرایط اقدام کنند.
شورای شهر فردیس هر چه زودتر   با تعامل، شهردار را انتخاب کند

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، ابوالفضل اینانلو در خصوص آخرین وضعیت انتخاب شهردار فردیس، گفت: با استیضاح شهردار پیشین فردیس و اداره شهرداری توسط سرپرست، موضوع انتخاب شهردار در دستور کار شورای شهر قرار دارد.

اینانلو افزود: تأکید ما بر این است که اعضای شورا این موضوع را در اسرع وقت و هر چه زودتر پیگیری و یک شهردار واجد شرایط که در قانون به آن اشاره شده است را انتخاب و به وزارت کشور معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر فردیس باید با انتخاب شهردار واجد شرایط، در مدت زمان باقی مانده از عمر شورا در رفع کمبودها و مشکلات این شهر پر جمعیت موثر واقع شود.

فرماندار فردیس با انتقاد از تشتت آرا و اختلاف در شورای شهر فردیس، گفت: توصیه ما این است که اعضا اختلاف را کنار بگذارند و برای مردم کار کنند و بیش از این باعث نگرانی و ناراحتی مردم نشوند.

وی ادامه داد: جایی که انسجام و اتحاد و تعامل وجود داشته باشد رفع مشکلات سخت نیست، بنابراین در این شرایط که مردم مشکلات زیادی دارند و در مجموعه شهرستان فردیس با جمعیتی نزدیک به 700 هزار نفر باید با دید وسیع به مدیریت شهری مرکز این شهرستان نگاه کرد که متأسفانه تاکنون این نگاه وسیع وجود نداشته است.

اینانلو در پایان عنوان کرد: در هر حال از هر جایی که جلوی ضرر گرفته شود منفعت است و از شورای شهر فردیس می‌خواهیم با تعامل، انتخاب شهردار را به طور جدی پیگیری کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: