پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
نماینده مجلس:
عجب شیر پرس - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه ها و رهنمودهای مقام رهبری در نشست مجازی اخیر ایشان با مجلسیان، وظایف نمایندگان را سنگین‌تر کرده است.
توصیه‌های رهبری وظایف نمایندگان را سنگین کرد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، احمد علیرضابیگی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس با رفع مشکلات اقتصادی باعث خوشحالی مردم شوند، افزود: در این راستا باید برای حل مشکلات معیشتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم، زیرا با این کار هم مردم خوشحال خواهند شد و هم اینکه به فرمایشات رهبر انقلاب لبیک گفته‌ایم.

وی اظهار داشت: بدون ‌شک فرمایشات رهبر انقلاب درباره مسیر حرکتی مجلس شورای اسلامی باعث خواهد شد که وظایف ما سنگین‌تر شود.

علیرضابیگی ادامه افزود: رهبر انقلاب مسائلی را درباره اقتصاد، معیشت، فرهنگ، فرزندآوری و سایر موارد فرمودند تا اینکه اولویت‌های اساسی را برای نمایندگان بازگو کرده باشند و به دور از هیاهو به حل مشکلات مردم پرداخته شود.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس باید همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار بگیرند تا با این کار نشان دهند عزم خود را برای رفع مسائل اقتصادی و معیشتی جزم کرده اند و برای حل و فصل مشکلات اجتماعی و اقتصادی اراده جدی دارند.

علیرضابیگی گفت: بهبود وضعیت اقتصادی مردم و عبور از این شرایط بغرنج یکی از دغدغه‌های اساسی رهبری است که ما باید بتوانیم منویات ایشان را محقق کنیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: