پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
حسن پور:
عجب شیر پرس - نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح رییس جمهور در دستور کار مجلس نخواهد بود اما سوال از رییس جمهور در دستور کار است.
استیضاح رییس جمهور در دستور کار مجلس نیستبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، "شهباز حسن‌پور"  با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه نکات بسیار ارزشمندی مقام معظم رهبری مطرح کردند  و ایشان تاکید فرمودند که نمایندگان مجلس کار برای خدا و مردم باید انجام دهند که این بیانات مسئولیت مجمع نمایندگان را نسبت به گذشته خطیرتر کرده و باید نهایت تلاش را به کار گرفته تا در جهت رضای خداوند و رفاه مردم گام‌های اساسی برداریم.
حسن پور از انسجام بسیار خوب مجمع نمایندگان استان کرمان سخن به میان آورد و افزود: آیت الله موحدی کرمانی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران نیز روز گذشته در دیدار با نمایندگان استان کرمان بر رعایت مسایل اخلاقی و پیگیری مسایل مردم تاکید داشتند.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار امروز مجمع نمایندگان استان کرمان با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و معاون رییس جمهور اظهار کرد: جلسه برای پیگیر مطالبات ایثارگران استان کرمان برگزار خواهد شد. باید مدنظر داشت هر روز مجمع نمایندگان استان کرمان به طور متوسط یک جلسه با مسئولین ارشد برای رفع مشکلات مردم و توسعه استان دارد.
وی ادامه داد: عصر امروز در نشست با وزیر نیرو گلایه‌مندی مردم استان کرمان از عدم توجه وزیر نیرو به استان کرمان در بحث آب و ‌اینکه وزیر نیرو معین استان کرمان از طرف رییس جمهور انتخاب شده‌اند اما متاسفانه مدت‌هاست که سفری به استان کرمان برای بررسی مسایل و مشکلات نداشته‌اند، مطرح خواهم کرد همچنین وزارت نیرو در بحث اقدام ملی مسکن نه تنها سیاست‌های دولت را در استان کرمان اجرا نمی‌کند بلکه مانع اصلی بر سر سیاست‌های دولت در این زمینه است و در جلسه کارگروه مسکن و شهرسازی با واگذاری زمین در کرمان و سیرجان مخالفت شده است.
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان ادامه داد: از دولت گلایه داریم و از همه ابزار قانونی خود نیز استفاده خواهیم کرد که در این راستا ابتدا به رییس جمهور تذکر داده و در مراحل بعدی طرح سوال و تحقیق و تفحص را می توانیم دنبال کنیم ضمن آنکه دولت هر سال یکبار طبق قانون باید گزارش عملکرد خود را به مجلس شورای اسلامی ارایه دهد لذا براساس فرمایشات مقام معظم رهبری قطعا استیضاح رییس جمهور در دستور کار مجلس نخواهد بود اما سوال از رییس جمهور در دستور کار است.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: