پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: رسانه‌ها باید افرادی را که شعارهای تو خالی می‌دهند را به مردم معرفی کنند و افرادی که در گذشته بیکاری گسترده و تعطیلی واحدهای صنعتی استان را موجب شدند به مردم معرفی کنند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، رضا استادرحیمی ظهر امروز در نشست خبری خواستار ایفای نقش بیشتر رسانه‌ها در برگزاری پرشور و آگاهانه انتخابات شد.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نقش رسانه برای آگاه‌سازی جامعه برای انتخاب عاقلان و متعهدان و افراد تبلیغات نزده بسیار مهم است، اظهار داشت: برای رسیدن به آمال جمهوری اسلامی ایران و تداوم سرآمدی در منطقه انتخاب آگاهانه مردم بسیار مهم است و در این میان رسانه‌ها نقش بسیار مهمی دارند.

استادرحیمی با اشاره به سیاست‌های دولت در بخش خارجی و تلاش برای رسیدن به جایگاه مطلوب و لغو تحریم‌ها گفت: در داخل کشور فضای باز سیاسی ایجاد شده و رسانه‌ها امکان فعالیت آزادانه‌تری دارند و اگر چرخشی که در فضای سیاسی کشور در سال 92 رخ داد در سال 94 نیز رخ دهد شاهد آرامش سیاسی در کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: برخورد جانبدارانه مدیران دولتی به شدت رصد و تلاش می‌شود تا با شفافیت بیشتر به اصل قانون عمل کنیم و افرادی انتخاب شوند که منتخب مردم بوده و بتوانند منافع ملی را حفظ کنند.

وی اظهار داشت: رسانه‌ها باید افرادی را که شعارهای تو خالی می‌دهند را به مردم معرفی کنند و افرادی که در گذشته بیکاری گسترده و تعطیلی واحدهای صنعتی استان را موجب شدند به مردم معرفی کنند.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دانشگاه‌ها نیز فضای سیاسی خوبی ایجاد شده و البته در این میان باید آرامش سیاسی را ایجاد کرده و زمینه برگزاری انتخابات سالم را فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: از هفته جاری آموزش‌های مجریان انتخابات آغاز شده و برای بیش از 300 نفر آموزش داده خواهد شد و پس از این مرحله در سطح کشوری نیز این افراد آموزش دیده و آموزش‌های دریافتی را به سطح شهرستان‌ها و دیگر عوامل اجرایی منعکس خواهند کرد.

استادرحیمی افزود: بر مبنای دستورالعمل‌های وزارت کشور اقدام کرده و ابهامات موجود مرتفع می‌شود تا به اصل قانون عمل کنیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: