جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
عجب شیر پرس _ رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که مهلت دوره آموزش خدمت سربازی همچنان یک ماه است و این روند حداقل تا مهرماه به همین شکل خواهد بود
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، درباره مهلت دوران آموزشی سربازان در دوران شیوع کرونا،  اظهارکرد:‌ با شیوع کرونا در کشور ستادکل نیروهای مسلح تصمیم به کاهش مدت دوره آموزشی سربازان گرفت و در همین راستا به تمامی یگان‌ها و مراکز آموزشی اعلام شد که مدت دوره آموزشی سربازان به یک ماه کاهش بیابد. علاوه بر آن دستورالعمل‌های بهداشتی و ویژه برای حفظ سلامت سربازان نیز تهیه و ابلاغ شد که با جدیت در حال اجراست.
رحیمی پور در مورد اینکه مدت آموزشی سربازی برای برخی از سربازان بیشتر از یک ماه بوده است، گفت: این موضوع ممکن است درموارد اندکی به دلیل تعطیلات یا تأخیری چند روزه باشد که در حال بررسی آن هستیم و به شکل کلی چنین چیزی نیست.
وی درباره اینکه این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، افزود: در حال حاضر تصمیم بر این است که این روند تا مهرماه ادامه داشته باشد و پس از آن با توجه به شرایط در مورد ادامه این روند تصمیم‌گیری خواهد شد.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد که این کاهش مدت دوره آموزشی سربازی به معنای کسر خدمت نبوده و طول مدت خدمت سربازی تغییر نکرده است.
رحیمی پور اظهارکرد:‌ علاوه بر این مورد، پروتکل‌های بهداشتی نیز به جد در محیط‌های آموزشی و پادگان‌ها اجرا و رعایت می‌شود. وضعیت سلامتی سربازان رصد شده و محیط‌های حضور آنان نیز ضدعفونی می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: