جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی یادواره مرحوم علیرضا سلیمانی تبریز؛
عجب شیر ما - قهرمان اوزان ۷۰ -۸۰-۹۰ کیلوگرم کشتی پهلوانی کشور در تبریز معرفی شدند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم،  مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی یادواره مرحوم علیرضا سلیمانی پهلوان نام آشنای کشور در تبریز آغاز به کار کرد که در روز اول این مسابقات در اوزان 70 -80-90 کیلوگرم ادامه پیدا کرد که طی آن نفرات برتر هر وزن مشخص شد.

بر اساس این گزارش، در وزن 70 کیلوگرم محمد نادری از زنجان توانست در فینال امید خدمتی از توابع تهران را شکست داده در این وزن عنوان قهرمانی را به خود اختصاص بدهد.

حمید اللهیان از خراسان شمالی نیز در رده بندی از سد محمد متقی نیا از خراسان رضوی گذشت و سوم شد. وحید مریمی از کرمان و فردین قهرمانی از همدان مقام پنجم و ششم را به دست آوردند.

در وزن 80 کیلو گرم احمد جفاکش از خراسان شمالی توانست در فینال مصطفی قیاسی از لرستان را شکست داده در این وزن عنوان قهرمانی را به خود اختصاص بدهد.

حسین الیاسی از مازندران نیز در رده بندی از سد پیمان محمدی از کردستان گذشت و سوم شد. اسماعیل محمودی از خراسان رضوی و بهمن شیخانی مقام پنجم و ششم و بدست اوردند.

در وزن 90 کیلو گرم مجتبی کلانتریان از خراسان شمالی توانست در فینال غلامرضا سالاروند از مرکزی را شکست داده در این وزن عنوان قهرمانی را به خود اختصاص بدهد.

انوش مردانی از لرستان نیز در رده بندی از سد هادی وفایی از همدان گذشت و سوم شد. کوروش قره شیخ لو از البرز و فؤاد طاهرنژاد از کزدستان مقام پنجم و ششم و بدست اوردند.

به گزارش تسنیم، رقابت‌های اوزان 60 و 90+ کیلوگرم نیز امروز جمعه 4 دی در سالن شهید پور شریفی برگزار می شود که قهرمان وزن 90+ بعنوان پهلوان ایران در سال 94 معرفی خواهد شد.

برچسب ها: ورزش ، کشتی ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: