يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه گفت: دو خانم و یک روحانی به شمار ثبت نام کنندگان داوطلبان نامزدی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مراغه و عجب شیر اضافه شدند.
ظفر محمدی،  در گفت و گو با با خبرنگاران افزود: تا کنون از حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر 33 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد شش نفر در روز جمعه ثبت نام کرده اند.
وی با اشاره به اینکه طبق اعلام وزارت کشور ثبت نام از داوطلبان تا ساعت 24 امروز /جمعه/ در محل های ثبت نام ادامه دارد، اظهار کرد: اعضای ثبت نام ستاد انتخاباتی حوزه مراغه و عجب شیر در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام از داوطلبان می کنند.
رییس مرکز ستاد انتخابیه حوزه مراغه و عجب شیر یادآور شد: از تعداد ثبت نام کنندگان در این حوزه چهار نفر در وزارت کشور اقدام به ثبت نام کرده و 29 نفر نیز با مراجعه به فرمانداری ویزه مراغه اقدام ثبت نام کرده اند.
محمدی، از واوطلبان نامزدی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست هر چه زودتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و این کار را به ساعات پایانی ثبت نام موکول نکنند.
پس از پایان ثبت نام داوطلب ها و طی شدن روند بررسی صلاحیت آنان، در تاریخ 27 بهمن اسامی قطعی نامزدهای تایید شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به مراکز حوزه های انتخابیه اعلام خواهد شد و یک روز بعد این اسامی توسط فرماندارهای حوزه های انتخابیه دراختیار عموم قرار خواهد گرفت.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفت اسفند سال جای برگزار می شود.
شهرستان های مراغه و عجبشیر با حدود 340 هزارنفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
برچسب ها: انتخابات ، عجب شیر ، مراغه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: