پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
رییس شورا:
عجب شیر پرس - رییس شورای اسلامی تبریز گفت: عملکرد ۲ ماهه سال جاری شهرداری این شهر حاکی از تحقق ۴۹درصدی بودجه است.
بودجه شهرداری تبریز ۴۹ درصد تحقق یافت

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، شهرام دبیری  در صحن علنی شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه تحقق این میزان بودجه در شرایط فعلی قابل قبول است، افزود: شهرداری باید در اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت عمل خود را بالا ببرد تا شهروندان از خدمات شهری راضی باشند.

وی اظهار داشت: با افزایش سرعت و کیفیت عملیات های عمرانی، ارایه خدمات بهینه به مردم و با برنامه ریزی خوب، رضایتمندی آنان به مجموعه مدیریت شهری افزایش می یابد.

رییس شورای اسلامی تبریز با اشاره به اینکه در خصوص اتوبوسرانی باید به سمت هوشمند سازی حرکت کرد، گفت: شورای شهر آماده تخصیص اعتبار برای هوشمند سازی اتوبوسرانی برای افزایش کیفی و رضایتمندی مردم است.

دبیری، ادامه داد: همچنین ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه معیشتی رانندگان و کمک رانندگان اتوبوسرانی به علت شیوع ویروس کرونا به شرکت ها پرداخت شده اما یکی از شرکت‌ها به دلیل وجود مشکل با رانندگان این مبلغ را به آنها پرداخت نکرده است.

وی یادآوری کرد: شهرداری با وجود اینکه قرار بود در قالب پویش رحمت کارکنان ‌شرکت اتوبوسرانی را حمایت کند،  این ‌کار را انجام ‌نداده و لازم ‌است هرچه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهد.

رییس شورای اسلامی تبریز با تسلیت سالگرد شهادت شهید مصطفی چمران، گفت: این شهید والامقام از افراد پیشروی انقلاب بود و حسین وار شهید شد و برای انقلاب سربلندی به دست آورد.

دبیری، افزود: شهید مصطفی چمران، انجمن اسلامی دانشجویان آمریکا را راه اندازی کرد و در میان محرومان و مستضعفان کشورهای مختلف جایگاه والایی داشت.

وی با اشاره به سالگرد تاسیس بسیج اساتید،  سازمان تبلیغات اسلامی و روز اصناف از زحمات و فعالان این عرصه قدردانی کرد و گفت: جهش تولید در سایه همکاری اصناف نمود پیدا می‌کند و لازم است از اصناف حمایت شودو آنان نیز با رعایت عدالت و انصاف فعالیت های خود را بیش از پیش ادامه دهند.

بودجه کلانشهر تبریز در سال ۹۹ با احتساب ارقام تکراری ۴ هزار و ۷۳۸ میلیارد تومان و پس از کسر ارقام تکراری کل بودجه ۳ هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: