جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
عجب شیر پرس _ سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه هوشمندسازی تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی این شهر در دستور کار سازمان قرار گرفته است، گفت: در این راستا حسگر‌های اطفای حریق در بازار تبریز نصب می‌شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زبردست سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه هوشمندسازی تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی این شهر در دستور کار سازمان قرار گرفته است گفت: در این راستا حسگر‌های اطفای حریق در بازار تبریز نصب می‌شود.
 زبردست افزود: نصب دوربین هوشمند در بازار تبریز، جانمایی علمی ایستگاه‌های آتش‌نشانی، طرح سبک‌سازی ایستگاه‌ها، آرشیو ایمنی و راه‌اندازی ۱۲۵یار برای آموزش‌های شهروندی به صورت الکترونیک از جمله اقدامات این سازمان است.
او با اشاره به اینکه در تبریز ۱۰۰ دستگاه تنفسی ویژه آتش نشانان وجود دارد، گفت: ۲۳ ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر وجود دارد که ۲۲ ایستگاه آن فعال است.
او افزود: ۷۰۰ نفر آتش‌نشان در ایستگاه‌های آتش نشانی تبریز مشغول به خدمت هستند که باید برای افزایش سرعت حضور آنان در محل حادثه، تعداد ایستگاه‌ها به ۳۷ باب برسد.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز، شیوع بیماری کرونا را عاملی برای عدم جذب بودجه و راهبرد اهداف سازمان معرفی کرد و گفت: امسال شیوع کرونا موجب شد که نتوانیم بودجه مدنظر خود را ارائه کرده و ناوگان آتش نشانی را تجهیز کنیم.
زبردست، از تمامی اعضای شورای شهر خواست تا بر اساس تجربه و تخصصی که دارند، سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز را کمک کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: