جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
عجب شیر پرس - استاندار قم گفت: درخواست‌های صنعتگران توسط سامانه‌های الکترونیکی پیگیری و خدمات موردنظر نیز از این طریق و بدون نیاز به حضور فیزیکی ارائه شود.
خدمات به صنعتگران قم به‌صورت الکترونیکی ارائه شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، بهرام سرمست در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم در سالن جلسات کرامت استانداری بیان کرد:‌ تمام اطلاعات واحدهای صنعتی استان و بهره‌برداران آن‌ها باید در سامانه‌های الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی ثبت باشد و درخواست‌ها به‌صورت غیرمستقیم و بدون نیاز به مراجعه حضوری موردبررسی قرارگرفته و خدمت‌رسانی لازم صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان توسط دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به نتیجه موردنظر گفت:‌ بنده به‌عنوان استاندار قم در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی استان با عالی‌ترین مقامات اجرایی کشور گفت‌وگو می‌کنم و در ادامه نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی پیگیر باشند تا مصوبات اجرایی شود.

وی در ادامه با تاکید بر نقش شهرک‌های تخصصی صنعتی در روند پیشرفت اقتصادی استان،‌ افزود: در مورد شهرک‌های تخصصی صنعتی شهاب و محمودآباد با توجه به اولویت صورت گرفته در حال گذار و رسیدن به اهداف موردنظر هستیم و در این خصوص تمام مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید اجرایی شود.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی و معدنی موجود استان قم بیش از۵۰ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در۲هزار و ۲۳۲ واحد صنعتی و صنایع معدنی استان برای ۵۶ هزار و ۵۸۷ تن فرصت اشتغال ایجادشده است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: