جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
استاندار:
عجب شیر پرس - استاندار فارس، با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید گفت: ۸۰ درصد پروژه مسکن مهر این استان در دولت روحانی اجرا شد و به اتمام رسید.
۸۰ درصد مسکن مهر فارس در دولت روحانی به اتمام رسید

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، عنایت‌الله رحیمی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه فارس در شیراز افزود: برخی ادعا می‌کنند که کاری در کشور انجام نشده در حالی که امروز اقدامات زیادی به نتیجه رسیده و کارهای بسیاری نیز در دست انجام است.

لزوم مستند سازی اموال غیر منقول ادارات

وی ضمن تاکید بر لزوم مستندسازی اموال غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی گفت: بی‌توجهی نسبت به این مساله و مستند سازی نکردن این اموال می‌تواند مشکلاتی را برای دستگاه‌های اجرایی ایجاد کند.
او اضافه کرد: بعضا املاکی بوده که برای آنها سندسازی نشده و مورد تعرض قرار گرفته‌اند و بنابراین به تمام دستگاه‌ها تاکید می‌شود که هرکجا که ملکی دارند در سامانه ثبت کنند.

در تخصیص اعتبارات، باید به تعهدات نیز توجه کنیم
استاندار فارس، با اشاره به اینکه درتخصیص اعتبارات باید به تعهداتی که از گذشته داشته‌ایم نیز توجه کنیم گفت: از جمله تکالیفی در قبال پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب و سفر رییس جمهوری در بخش‌های مختلف همچون آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، آبرسانی، ورزش و جوانان و راه داریم که باید قسمتی از اعتبارات را به تکمیل آنها اختصاص دهیم.
رحیمی اضافه کرد: یک تفاهم‌نامه نیز با رئیس قوه قضائیه در سفر اخیر وی به استان فارس داریم که بر اساس آن استانداری فارس افزون بر ۳۰ میلیارد تومان از ۹۷ میلیارد تومان تخصیص یافته را تقبل کرده است.
وی گفت: یک الزام هم در رابطه با ۲۳ پروژه اقتصاد مقاومتی با حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داریم در این حوزه هم باید باقیمانده کار را تکمیل کنیم و به اتمام برسانیم.
او اضافه کرد: یک الزام دیگر هم در رابطه با ۱۷۶ پروژه جهش تولید داریم که تقریبا در اکثر شهرستان‌ها هست.
استاندار فارس اظهار داشت: الزام بعدی نیز پروژه‌های نیمه تمام و مطالبات پروژه‌های خاتمه یافته است که این پروژه‌ها نیز باید در همین رقم اندک بودجه امسال دیده شوند.

رحیمی ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به شهرستان‌های جدید التاسیس گفت: با توجه به ارتقای این شهرستان‌ها، دستگاه‌های حاکمیتی باید در آنجا مستقر شوند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: