جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
استاندار:
عجب شیر پرس - استاندار البرز با بیان اینکه حدود یک سوم جمعیت استان در ۶۲ منطقه حاشیه ای و بافت ناکارآمد سکونت دارند، گفت : مسایل و آسیب های حاشیه نشینی در این استان نیازمند نگاه ویژه در سطح کلان است .
مسایل حاشیه نشینی البرز نیازمند نگاه ویژه است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا،  روابط عمومی استانداری البرز عزیزاله شهبازی  در دیدار با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به تشریح وضعیت استان البرز پرداخت و افزود:  اقدامات بسیاری برای  رفع محرومیت در البرز صورت گرفته که مصداق بارز آن قرار دادن اشتهارد در زمره شهرستان های مناطق محروم کشور بود که بر این اساس اعتبار ویژه ای برای محرومیت زدایی این منطقه در نظر گرفته شد.
وی از موافقت رییس جمهوری برای رفع محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر شهرک های صنعتی اشتهارد به عنوان اقدامی مهم در جهت تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و دستیابی به اشتغال و افزایش تولید یاد کرد.

شهبازی گفت: برنامه های بسیاری برای اشتغالزایی در استان داریم که اجرای پروژه ملی اشتغال مهارت محور، راه اندازی کارخانه فناوری و تبدیل لکه های صنعتی به ناحیه صنعتی، بخشی از آنها محسوب می شود.
وی همراهی و پشتیبانی  نماینده ولی فقیه در استان البرز را برای پرهیز از حواشی و ایجاد اتحاد و انسجام، عامل مهمی در سرعت بخشی به مسیر توسعه استان دانست.
مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات استاندار البرز برای همراهی با این نهاد و برنامه ریزی برای محرومیت زدایی از مناطق محروم استان گفت : تاکنون مدیریت بسیار خوبی در این خصوص صورت گرفته و استاندار البرز با اشراف کافی به مسائل مختلف استان رسیدگی کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به همراهی استاندار  البرز، در راستای تحقق و اجرای برنامه های این نهاد در البرز تعامل لازم را خواهیم داشت.

در این دیدار که در دفتر کار رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور صورت گرفت ، موضوع آسیب های مهاجرت پذیری ، استقرار چهار زندان در البرز و حاشیه نشینی در استان بررسی شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: